פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד שני אחים מירוחם המואשמים בשוד סופרמרקט בעירם. השניים הגיעו לסופרמרקט כשהם רעולי פנים, חמושים בסכין ותוך כדי איומים שדדו סכום של 1,700 שקלים מקופת החנות ונמלטו מהמקום.

בתיעוד ניתן לראות כי עובדת המקום פתחה את הקופה, ככל הנראה לצורך ספירת הכסף שבה, כאשר באותו רגע הנאשמים הגיעו למקום וניסו בכוח להוציא כסף מהקופה, תוך כדי שהעובדת צועקת לעברם "די אמאל'ה". השניים לקחו את הכסף ונמלטו מהמקום והמוכרת הפעילה את לחצן המצוקה.

מיד לאחר האירוע, שוטרי תחנת דימונה פתחו בחקירה ועצרו את שני האחים מספר שעות לאחר מכן בבאר שבע בשיתוף עם כוחות יס''מ נגב. 

בתאריך שאינו ידוע במדויק, קשרו הנאשמים קשר לבצע פשע - שוד לשם רווח כספי. במסגרת הקשר ולשם קידומו, הצטיידו הנאשמים בסכין מטבח בעל ידית בצבע כחול. ביום האירוע נפגשו האחים בתחנה המרכזית בבאר שבע ומשם הגיעו לירוחם במטרה לבצע את השוד.

מכתב האישום עולה כי ב-20 במרץ הגיע אחד האחים לחנות למרות שיש לו צו הרחקה מהעיר כשהוא עוטה חם צוואר על מחצית מפניו וביקש לקנות סוכריות מנטוס. הנאשם אמר למוכרת כי חסר לו שקל כדי לרכוש את המוצר והמוכרת הסכימה לוותר לו על הסכום. באותו רגע הוא יצא מהחנות וזמן קצר לאחר מכן חזר עם אחיו כשהם רעולי פנים למחצה ואחד משניהם אחז בסכין - תוך כדי שדרש מהמוכרת לא לזוז ולהיות בשקט.

עוד צוין כי באותה העת, רכן נאשם 2 מעבר לדלפק, לקח את כסף בקופה, סך של כ- 1,700 שקלים, ומיד לאחר מכן, וידא נאשם 1 שלא נותרו שטרות כסף נוספים בקופה, והשניים נמלטו יחד מהמקום בריצה.

בכתב האישום נכתב כי "במעשים אלו, גנבו הנאשמים דבר, ובשעת המעשה איימו לבצע מעשה אלימות באדם כדי להשיג את הדבר הנגנב או כדי למנוע התנגדות לגניבת הדבר ולהתגבר עליה בהיותם בחבורה ומזוינים במכשיר שיש בו לסכן או לפגוע. בנוסף, נאשם 2 הפר הוראה שניתנה כשורה מאת בית המשפט".

בד בבד עם הגשת כתב האישום הגישה פרקליטות מחוז דרום בקשה למעצרם של השניים עד תום ההליכים.

מפקד תחנת דימונה סנ"צ משה זריהן מסר: "עם קבלת דיווח אודות האירוע משטרת תחנת דימונה פתחה בחקירה ובתוך זמן קצר אותרו ונעצרו מעורבים באירוע. כל אירוע אלימות יטופל באפס סבלנות ובנחישות וזאת על מנת למצות את הדין עם מבצעי העבירה בזמן הקצר ביותר ולהרחיקם מהחברה ובכך לשמור על שלומו של הציבור ולחזק את תחושת הביטחון".