בלעדי: שבועיים אחרי שדווח לתחנת משטרת עוז על גניבת נגררת, השייכת ללוחם צה"ל במילואים, הצליחו חוקרי המשטרה ובלשים לסכל את הגניבה ולהחזיר את הנגררת לבעליה. חשוד בן 30, תושב שכונת ג'אבל מוכבר נעצר וזאת לאחר שניסה להונות את השוטרים. הוא הודה בחקירתו בחשד המיוחס לו ונכלא.

התלונה בנושא התקבלה ביום חמישי לפני כשבועיים, ה-13 באפריל, כשהחייל במילואים הגיש תלונה במשטרה על גניבת הנגרר משכונת הר חומה בירושלים.

מהחקירה עלה שהחשוד הגיע לאתר עבודה בשכונה וטען שהגרר שייך למעסיק שלו, שהשאיר את הנגרר במקום לפני שנים. הוא ציין כי במסגרת העבודה הם זקוקים לגרר לצורך הובלת כבשים ולכן הגיע למקום. השוטרים עצרו אותו לאחר שלא השתכנעו מהתירוץ והוא הועבר להמשך טיפול חקירות בתחנת עוז במחוז ירושלים. במהלך החקירה הוא הודה בגניבה ומסר את מיקום הנגרר.

כאמור מדובר בפעילות יזומה ונחושה בהסתמך על  מודיעין של תחנת עוז, בהובלת קצין בילוש תחנת עוז, שוטרי התחנה, ולוחמי מג"ב של מחוז ירושלים, בשכונת הר חומה שבמזרח ירושלים, נעצר חשוד בגניבת הנגרר. 

הנגרר שנגנב (צילום: דוברות המשטרה)
הנגרר שנגנב (צילום: דוברות המשטרה)

פקד שמואל מירו, קצין מודיעין ובילוש תחנת עוז ציין: ״הטיפול בעברייני הרכוש, וגניבת הרכבים, שמבצעים שוטרי תחנת עוז  בצורה יסודית ומעמיקה ע"י כלל יחידות התחנה. אם קבלת התלונה החלה פעילות מודיעינית עד לאיתור החשוד ומעצרו ע"י גורמי התחנה בהובלת צוות הבילוש.

"תחנת עוז תמשיך, במאבק נגד עבירות הריכוש, תפיסת החשודים, והעמדתם לדין, מדובר בסיכול משטרתי של גניבת רכב שהוביל למעצרו של חשוד במזרח ירושלים  ובכך נמנעה גניבת הרכב מבעליו. נמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש ולמיצוי הדין עמם למען תושבי העיר, שלומם ושלמות רכושם  שוטרי תחנת עוז במחוז ירושלים, ימשיכו כל העת לרכז מאמץ ולפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש, ובפרט פורצים וגנבי כלי רכב הפוגעים בשלום הציבור וברכושו".