איש עסקים נשוי עם ילדים מהמגזר הערבי ביקש לקבל עיסוי בשל כאבים בגב, לדבריו. הוא הגיע לצימר בנוף הגליל, שאליו הוכוון על ידי "המעסה". אלא ששם, לטענתו, התחוללה דרמה שהלחיצה אותו.

אל ג'זירה חוזרת לשדר בישראל - אלו הסיבות שקבע בית המשפט
לאחר השמועות על מצבו הרפואי: רה"מ נתניהו בצעד חריג

הוא עזב את המקום אחרי ששילם 400 שקל ומבלי שקיבל טיפול, מיהר והגיע אל תחנת המשטרה, ובזכות תושייתם של רפ"ק דורון גבאי, קצין אגף החקירות והמודיעין (אח"מ) בתחנת נוף הגליל שבמחוז צפון, ורס"ב בת אל מלכה, חוקרת עבירות מין וחסרי ישע, התעורר מיד החשד שהוא עלול ליפול קורבן לסחיטה - נבואה שהתגשמה בסופו של דבר.

היום תוגש הצהרת תובע כנגד צעיר וצעירה בני 27, שניהם מהמגזר הערבי, רגע לפני הגשת כתב אישום נגדם על ידי פרקליטות מחוז צפון וזאת בחשד, שרקמו מזימה, קשרו קשר לביצוע פשע וניסו לסחוט את הקורבן, תוך שהם מובילים אותו לצימר, טומנים לו מלכודת ומתעדים תמונה שלו על מיטת הטיפולים כשהוא בעירום מלא ובחדר מתרוצצת החשודה כשהיא חשופה בפלג גופה העליון.

בפעולות חקירה מתוחכמות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים חדשניים, פיצוח ואיתור מצלמות אבטחה שתיעדו את החשוד עוד לפני שהגיע לצימר, כשהוא מתדלק ג'יפ רנדרובר באחת מתחנות הדלק הסמוכות, וכן קעקוע ייחודי על כף ידה של החשודה וכן תיעוד שיחות והודעות כתובות שהוחלפו בין השניים, תוך כדי שרקמו את המזימה ותיאמו את המפגש שבעטיו בוצעה הסחיטה.

ההתכתבויות בהן בוצע ניסיון הסחיטה (צילום: צילום מסך)
ההתכתבויות בהן בוצע ניסיון הסחיטה (צילום: צילום מסך)

רפ"ק גבאי ורס"מ מלכה: "המתלונן, בן 45, איש עסקים, נשוי ואב לילדים, מפוחד ולחוץ, מסר שנפגש עם בחורה שהכיר באפליקציה, בצימר בנוף הגליל, לטענתו התכוון לקבל מסאז' בגלל כאבים בגב. כשהגיע לצימר, הצעירה הייתה בשיחת טלפון, הוא על פי הנחייתה השיל את בגדיו, נשכב עירום על המיטה כש'המעסה' חשופה בפלג גופה העליון. בשלב הזה נכנס לחדר רעול פנים, צילם אותו במשך כחצי דקה ונמלט. הוא שילם לצעירה ועזב".

הקורבן מתבקש על ידי השוטרים לקיים שיחה עם החשודים ונדרש להעביר לחשודים 600 אלף שקל, כדי שלא יפיצו את הסרטון. החשוד מקבל הנחיות לחזור לביתו וכיצד לנהוג במקרה שיקבל שיחות מהחשודים ואכן בשעות הערב הוא חוזר לתחנת המשטרה וחושף פרטים נוספים שבעטיים החוקרים ממהרים להוציא צווי מעצר כנגד החשודים והם מובלים לחקירה.