במשך למעלה משנתיים נחשב תושב שטחים לעבריין נמלט ובמשטרה חיפשו אחריו, עד השבוע עת נעצר אתמול, על ידי בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב לאחר ששהה בבריחה . 

עולה כי החשוד מכר ארבעה אקדחים ורובה מסוג M-16 לסוכן משטרתי שהופעל על ידי הימ"ר במהלך השנים 2021-2022. נציין כי במהלך הפעלתו על ידי ימ"ר תל אביב הפליל הסוכן הסמוי כ – 30 עבריינים שעסקו בסחר אמצעי לחימה (אמל"ח) וסמים מסוג קוקאין, וביניהם גם אותו תושב שטחים , שעם חשיפת הפרשה "ירד למחתרת" ושהה בבריחה. 

כשמקורב רה"מ יצא בבהלה: יחסי נתניהו-דרעי מגיעים לנקודת האל חזור
בגרמניה הכריזו מלחמה על ה-BDS: כך בחרו לפעול

במסגרת אותה פרשה החשוד המדובר בשנות ה-30 לחייו, תושב שטחים, יצר בזמנו קשר עם הסוכן המשטרתי  ומכר לו בשתי  עסקאות שונות כאמור ארבעה אקדחים מסוג גלוק ורובה M-16.

עם פיצוח הפרשה הוא בחר להיעלם ושהה בשטחים במשך למעלה משנתיים. במהלך השנה וחצי האחרונות, ביצעו שוטרי ימ"ר תל אביב פעולות רבות על מנת לאתר את החשוד ולאחרונה  הוא נעצר בפעילות צה"ל והועבר לידי ימ"ר תל אביב.

מעצרו של החשוד הוארך היום בבית משפט השלום בתל אביב עד ליום ראשון הבא ה – 23 ביוני.  במחוז תל אביב במשטרה מציינים. "ידה הארוכה של משטרת ישראל תגיע לכל עבריין שינסה להימלט מהדין, אורך רוח ועבודה מקצועיות, מובילים את השוטרים למיצוי הדין עם פורעי החוק כפי שפעלנו גם באירוע הזה".