עשרה ימים אחרי שנעצרה, הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד תושבת צפת בת 27, מי שכינתה עצמה "טינקרבל" בעת שעסקה בסחר בסמים לאורך החודשים האחרונים.

השר בן גביר ביטל הרצאה של כוכב 'פאודה' בכנס משטרתי | זו הסיבה
שובו של מסך הברזל: פוטין בהחלטה חסרת תקדים

במהלך פעילות של שוטרי המחוז הצפוני ב-16 ביוני סמוך לישוב קצרין, זיהו שוטרים צעירה אשר העבירה דבר מה לאדם אחר ומיד לאחר שזיהתה את השוטרים החלה להימלט ברכבה. השוטרים ניגשו לבדוק את האדם אליו נמסר החפץ, הבינו כי מדובר בסמים והחלו במרדף אחר הרכב שבו נהגה הצעירה. 

זמן קצר לאחר מכן הצליחו השוטרים לאתר את הרכב בתנועה וכרזו לו לעצור, אך החשודה המשיכה בנסיעה תוך שהיא מנסה להימלט. בתום מרדף שארך כמה מאות מטרים, הצליחו השוטרים לגרום לנהגת לעצור ובחיפוש שנעשה ברכבה, נתפסו עשרות שקיות מוכנות להפצה המכילות מעל לקילוגרם סם מסוג קנאביס וכן אלפי שקלים במזומן. בחקירתה עלה כי היא מעורבת בהפצת סמים במקרים רבים לאורך החודשים האחרונים במספר ישובים בצפון.

עוד עלה כי על מנת להימנע מחשיפת שמה בפני הלקוחות, היא כינתה את עצמה ברשתות החברתיות בשם "טינקרבל". הבוקר, עם סיום שלב החקירה שכללה התחקות אחר מספר רב של לקוחות צפויה יחידת התביעות של המחוז הצפוני להגיש כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים בגין 12 מקרים בהם סיפקה הצעירה סמים לקליינטים שונים בצפון הארץ.