מזעזע: אם חשוד שרצחה היום (שלישי) את בנה באמצעות גרזן בדירתם בהרצליה. האישה נעצרה כשניסתה לפגוע בעצמה באמצעות הגרזן בקניון "שבעת הכוכבים" בעיר. מאבטח שזיהה זאת, השתלט עליה ועל הגרזן ונפצע באורח קל.

מיד לאחר המעצר, מיהרה סבתו של הילד לביתם, משום שחששה שהוא ככל הנראה נמצא שם לבד. כשנכנסה פנימה, התגלתה לפניה הזוועה. היא מצאה במקום את גופתו של הילד עם סימני חבלה ואלימות קשים מאוד והזעיקה את צוות מד"א, שקבע את מותו. בנוסף נמצאה בדירה גופתו של כלב המשפחה, שעל פי החשד נרצח גם הוא.

איראן פועלת להוביל לחיסול טראמפ; האבטחה סביבו הוגברה משמעותית
דרש התנצלות: העימות החדש בין נתניהו לרמטכ"ל הלוי | דיווח

האירוע הותיר בהלם מוחלט את התושבים בשכונה השקטה במרכז הרצליה. כולם המומים מחוץ לבניין בן תשע הקומות ומתקשים לעכל את האירוע המזעזע.

אנשים שמתגוררים בבניין סיפרו ל"מעריב": "זו האישה האחרונה שאתה יכול לחשוב שתעשה כזה דבר. זו טרגדיה, אנחנו פשוט לא מעכלים, היא אישה חמודה". השכנים מספרים על ילד "מדהים, יפה תואר", שלמד בגן חובה ועמד לעלות לכיתה א'. אחת השכנות הוסיפה: "הילדים שלנו היו יחד בגן, אני לא מצליחה לעכל".

יצוין כי לאחרונה אירעו מספר פעמים שבהן הגיעו לבית המשפחה ניידות משטרה.

זירת הרצח בהרצליה (צילום: אבשלום ששוני)
זירת הרצח בהרצליה (צילום: אבשלום ששוני)

סגן ניצב עדי ברקוביץ': "היום בערב התקבל אירוע על אישה בגירה שהגיעה לקניון 'שבעת הכוכבים' כשבידה כלי תקיפה. החשודה פונתה לבית החולים היות והייתה פצועה קל. לאחר מספר שעות התקבל אירוע נוסף שבו התקבל דיווח על ילד שנמצא ללא רוח חיים בדירה בהרצליה. אני לא יכול לאשר את המידע שהיא ניצולת מסיבת 'נובה'. העניין הזה ייבדק".

שוטרים סמוך לדירה בהרצליה בה התגוררו בן ה-6 ואימו (צילום: אלון חכמון)
שוטרים סמוך לדירה בהרצליה בה התגוררו בן ה-6 ואימו (צילום: אלון חכמון)

אישה שנתקלה בחשודה סיפרה ל"מעריב": "היא חלפה על פניי ואז חזרה אחריי בעקבותיי. ראיתי אותה עם דם, שפריצים על הפנים. חשבתי שהיא עשתה את טיפול הפנים שמשפריצים בו דם. זה היה נראה הזוי. לא הבנתי למה היא יחפה. היא הייתה מלאה בדם. היא חיבקה משהו, או פצע דקירה שכאב לה או גרזן שהוסתר. פחדתי. הגעתי לבניין, הסתבכתי עם הקוד. ואז היא הייתה לידי. שאלתי אותה אם הכל בסדר. היא ענתה שכן. היא פתחה את הדלת ופנתה שמאלה, תהיתי אם היא גרה פה כי לא שמעתי טריקה. הדלת הייתה פתוחה. חשבתי שאולי היא לא גרה פה ושהיא מסתתרת בתוך המבואה. הייתי עם תינוק וילד בן 6. זה היה מוזר, הרעיד לי את כל הגוף. עליתי למעלה לילד שבאתי לאסוף אותו וסיפרתי את זה לאמא של הילד. היא לא ידעה איך לקבל את זה. ירדתי וראיתי שהאישה לא פה. אחרי שעה וחצי ראיתי שיש פה משטרות ובאתי מיוזמתי להעיד".

שוטרים ושכנים המומים מחוץ לבניין בהרצליה (צילום :אלון חכמון)
רכב זק''א סמוך לבניין בו נרצח על פי החשד בן ה-6 בהרצליה (צילום: אבשלום ששוני)
רכב זק''א סמוך לבניין בו נרצח על פי החשד בן ה-6 בהרצליה (צילום: אבשלום ששוני)
השכנים מתקשים לעכל (צילום: אבשלום ששוני)
השכנים מתקשים לעכל (צילום: אבשלום ששוני)
חלק מהתמונות בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]