גיל לוגסי, תושב חולון בשנות ה–40 לחייו, נדקר למוות כששהה בדירה בראשון לציון עם בת זוגו וחברו. בשלב מסוים, כך עולה החשד, נוצר ויכוח בין הקורבן לחברו, ויכוח שגלש לפסים אלימים במהלכם כאמור נדקר ונפצע אנושות. החבר נמלט מהזירה ובמשטרה ממשיכים לנהל מצוד אחריו, נוכח העובדה שזהותו ידועה. הקורבן פונה על ידי צוות של מד"א לבית החולים "אסף הרופא", שם נקבע מותו.

כוחות משטרה שהגיעו לזירת הרצח החלו באיסוף ממצאים פורנזיים ועיכבו לחקירה את בת זוגו של הקורבן, על מנת ללמוד ממנה על מה שהתרחש בדירה.

הלחץ של דרעי לאחדות, העתיד של גלנט וההצהרה - "אני מועמד לרה"מ": ליברמן בראיון בלי מעצורים
גוועלד? ביהדות התורה הופתעו מהאיום של גולדקנופף

שעות אחדות לאחר מכן, נרשם אירוע רצח נוסף, הפעם בטירה, שם נגבה הקורבן ה-151 של המגזר הערבי מאז תחילת שנת 2024. מדיווח שהתקבל במד"א ובמוקד 100 של המשטרה עולה כי הקורבן סאלח כאסקייה, בן 69, הגיע עם רכבו לשטח פתוח בטירה, שם נורה על פי החשד מטווח קצר, על ידי מתנקש שנמלט מהזירה.

כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים וניסיונות לאתר מצלמות אבטחה. חובש רפואת חירום במד"א מוחמד מטר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 עם פציעה חודרת, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עיסויים והנשמות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו אנוש".