נשק מסוג קרלו ובתוכו מחסנית טעונה וכן מחסנית מוארכת המכילה 30 כדורי אקדח נתפסו בראשון אחר הצהריים , במהלך חיפוש שביצעו כוחות משטרה משולבים בסיוע כלב חיפוש של מג"ב בבית מגורים ברמלה, כל זאת במסגרת פעילות נקודתית כחלק ממבצע "בלימת חרום". 

בעקבות פיצוץ רימון הרסס בחמישי האחרון ברמלה וכחלק ממבצע בלימת חירום פעלו בראשון כאמור בלשי משטרה מירושלים בסיוע כוחות נוספים מתחנת רמלה ולוחמי מג"ב לביצוע חיפוש ממוקד בעיר רמלה. 

במהלך החיפוש איתרו הכוחות נשק מסוג קרלו ומחסניות טעונות כדורים.  במשטרה מציינים כי  מקרה זה מצטרף לתפיסה נוספת לאחרונה בה אותר אקדח טעון שעטוף ב"בנדנה" כחולה. מדובר בפעילות יזומה במטרה להיאבק בפשיעה ובארגוני הפשיעה בכל מישור אפשרי לרבות בחיפושים בבתים כמו זה שנערך, תוך סיועו הרב של הכלב המשטרתי המיומן. 

במסגרת זו אותרו אמצעי לחימה קטלניים המוחזקים שלא כחוק ומוסתרים במטרה להקשות על איתורם. כך בין היתר, במהלך סריקה בחצר הבית איתרו בלשי המשטרה בסיוע הכלב של מג"ב, מחסנית מוארכת שביכולתה להכיל 30 כדורי אקדח, וזאת כשהיא מוסתרת מתחת למיכל פלסטיק ("דולב"). 

בהמשך הסריקה במקום, אותר נשק מאולתר מסוג 'קרלו' עטוף בבד ירוק ובתוכו מחסנית.  בעקבות ממצאי חיפוש זה שערכו הבלשים כאמור, עוכבה מחזיקת המקום לחקירה שבסיומה נשלחה בתנאים מגבילים למעצר בית תוך הפקדת ערבויות כספיות. מקרה זה מצטרף לתפיסת אקדח עטוף בבנדנה כחולה, לפני מספר שבועות בבית מגורים ביישוב סמוך לירושלים ומעצר חשוד בהחזקתו.

במקרה זה, בלשי תחנת שפט יחד עם שוטרי יס"מ מחוז ירושלים, וכלבני מג"ב, ערכו חיפוש בבית ביישוב הסמוך לירושלים, בתחילת החודש. בחיפוש שנערך על ידי הכוחות, אותר ונתפס אקדח מסוג 'גלוק' עם מחסנית ותחמושת 9 מ"מ, כשהוא מוסלק מעל מקרר ועטוף בבנדנה (מטפחת ראש) כחולה. בנוסף, בחיפוש נתפסו גם סמים בכמות שלא לצריכה עצמית.

בעקבות חשיפת ותפיסת כלי הנשק והסמים שנתפסו על ידי השוטרים, נעצר חשוד, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו, והוא הועבר לחקירה בתחנת שפט.  מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש בחשד לעבירות של החזקת אמצעי לחימה ולאחר שהוגשה נגדו הצהרת תובע, היום צפוי נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.