קטין חרדי כבן 12 קיבל אמש (ראשון) זימון להגיע לתחנת המשטרה עם אביו בגין חשד לביצוע עבירות מין בשתי קטינות בנות 9 ו-10. 

בשווי עשרות אלפי שקלים: נחשים ולטאות הוסלקו בכבודה שנחתה בנתב"ג
במהלך חיפוש בבית מגורים ברמלה: המשטרה איתרה אקדח ותחמושת

ביום רביעי שעבר הקטין, הלומד באחד ממוסדות החינוך בשכונת הדר גנים בפתח תקווה, מקום מגורן של הקורבנות, פנה לילדה בת התשע ואמר לה שהוא אוהב את מכנסי הטייץ שהיא לובשת וכי הוא מבקש לראותו. היא ביקשה ממנו שירפה ממנה ויעזוב, ובתגובה הקטין חיבק אותה בכח ונישק אותה על פיה. למזלה אימה הגיעה למקום והקטין נמלט. 

שבוע קודם לכן, דווח על אירוע נוסף מיום ה – 9.9 ברחוב מנחם בגין גם הוא, שעה שהקטין עקב אחרי שתי קטינות שהחלו להימלט ממנו והסתגרו בתוך הלובי בבניין המגורים שבו הן מתגוררות. מצילומי אבטחה של הבניין עולה כי החשוד נצמד לזכוכית של הלובי ושם שלף את איבר מינו וחשף אותו בפניהן.

מיד לאחר מכן נמלט מהמקום. זה היה התיעוד שחשף את זהותו של החשוד, ומיד לאחר מכן פעלו תושבים בראשותו של פעיל הציבור ירון קדושים בסריקות לאיתור החשוד, במהלכן נפגשו עם מנהלי מוסדות עד לזיהוי החשוד באופן מוחלט. 

שלושה מקרים נוספים התרחשו באזור רחוב מנחם בגין כששניים מהם סמוך לתחנת טיפת חלב, שעה שהחשוד עקב אחרי שלוש קטינות כל אחת במועד אחר, ושם תוך ניצול סימטה חשוכה שלף את איבר מינו בפניהן. 

בעקבות גילוי התיעוד המצולם הוברר כי קטינות נוספות נפלו קורבן למעשיו של החשוד והדיווח הועבר למשטרה. אמה של אחת הקורבנות הגישה תלונה ומיד בעקבותיה נמסרו לחוקרים דיווחים ופרטים על אירועים נוספים. החקירה בראשיתה.