גבר בשנות ה-40 לחייו פנה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי Deidre, ובפנייתו הוא כתב לה על בעיה בחיי המין שלו, מה שלדבריו פוגע לו במערכת היחסים.

"אני גבר בן 42 הסובל מבעיה אינטימית", כתב האנונימי. "אני מתעורר מינית רק כאשר אני לובש בגדי נשים, פטיש שהתפתח בילדותי בעקבות משחקי תחפושות עם אחיותיי הגדולות. בגיל ההתבגרות גיליתי שהמגע של בדים רכים מעורר בי גירוי מיני".

אוהב ללבוש בגדי נשים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
אוהב ללבוש בגדי נשים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

"אשתי בת ה-39 אינה מודעת לפטיש שלי", הסביר. "אני מסתיר את הבגדים ביחידת אחסון ומשתמש בהם רק כשהיא מחוץ לבית. לאחר שאני מגיע לסיפוק מיני, אני מחזיר את הבגדים למקומם ומתלבש כגבר".

"אני רוכש ומוכר בגדי נשים באתרי מכירות פומביות, ויודע שרבים אחרים עושים זאת. אשתי התלוננה לאחרונה על חוסר אינטימיות בינינו, אך אני מתקשה לתפקד מינית ללא לבישת בגדי נשים. מה עליי לעשות?", שאל האנונימי.

יועצת הזוגיות Deidre, השיבו לו: "ראשית, חשוב שתדע כי רבים חווים משיכה דומה ללבישת בגדי המין השני כחלק מהגירוי המיני שלהם. המצב הנוכחי מורכב: אשתך חשה בחוסר אינטימיות, בעוד אתה מתקשה לשתף אותה בסוד הפטיש שלך. עליך לשקול האם וכיצד לחשוף בפניה את הנושא, תוך הדגשה שאין בכך איום על מערכת היחסים שלכם".

היא המשיכה: "אני ממליצה לך לפנות תחילה לייעוץ מקצועי אצל מטפל מיני או זוגי. זה עשוי להקל עליך ולסייע בהתמודדות. בהמשך, תוכל לשקול לצרף את אשתך לטיפול. זכור, תקשורת פתוחה וכנה, לצד טיפול מקצועי, עשויים לשפר משמעותית את המצב ולחזק את הקשר ביניכם".