הסכסוכים בין כנופיות הפשע בגזרת נתניה וחדרה, הובילו לניסיון חיסול מתוכנן שסוכל בלילה שבין חמישי לשישי, אחרי תקופה של שותפיות פליליות בין חלק מהכנופיות. בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) חוף, שיושבת על הזנב של מחוללי הפשיעה במחוז חוף בעיקר בתקופה האחרונה, עצרה על חם שלושה גורמים בכנופיית פשע מנתניה, כשהם בתוך רכב גנוב, חמושים באקדחים, מחסניות, תחמושת ורעלות פנים.

ל"מעריב" נודע כי אותו עבריין כבר ניצל בעבר מניסיונות חיסול במספר מקרים. מה שלא מנע ממנו להמשיך את חיי הפשע וההסתבכויות עם גורמי פשיעה באיזור נתניה וחדרה. 

השלושה, תושבי נתניה המשתייכים לאחת הכנופיות המשמעותיות בעיר, עקבו, כך על פי החשד, אחר רוסלאן מוגילבסקי, תושב חדרה ששהה אז באזור גבעת אולגה. אותו רוסלאן מוגילבסקי הוא מאנשיו של מתן ארביב, שגם שמו הוזכר כיעד. מוגילבסקי הוא מחולל פשיעה מוכר למשטרה, שמשתייך בין השאר לכנופיית פשע מוכרת בחדרה, ששהה באותו זמן בדירת חברים, כך לפי החשד.

"אני נשבע לך יהיה אסון": הרומן שהפך לסרט בלהות

האמל''ח של חוליית החיסול (צילום: דוברות המשטרה)
האמל''ח של חוליית החיסול (צילום: דוברות המשטרה)

בלשי הימ"ר סוברים שחוליית החיסול נבלמה ממש כשהגיעה לשלב ובו היו אמורים שלושת החשודים "לפרוק" מהרכב, לעטות את הרעלות ולהשלים את המשימה לחיסולו של אותו עבריין. באותו הזמן בדיוק זינקו הבלשים מהרכבים, שאטו לעבר החשודים וביצעו את מעצרם כשכלי הנשק והתחמושת ברשותם והם הובלו לחקירה במשרדי הימ"ר של מחוז חוף במשטרה. מעצרם של החשודים הוארך בשישה ימים ועד ה-24.9.

גורם במשטרה בשיחה עם ציין בשיחה עם "מעריב": "בלשי הימ"ר, שמעורים היטב בסכוכים בין הכנופיות, פעלו על סמך מידע שהיה ברשותם ועקבו אחרי חברי חוליית החיסול שיצאה מנתניה למשימת חיסול של יעד המוכר למשטרה כשהם בתוך רכב החשוד כגנוב. ברגע  שזיהו הבלשים שהרכב לפני עצירה, וממוקם בקרבת מקום לבית חברו של היעד, הם ביצעו את המעצר ותפסו את התחמושת ואמצעי הלחימה. ללא ספק מדובר פה בסיכול חיסול של מי שכבר ניצל בעבר ממספר ניסיונות חיסול וממשיך להתערות בפשיעה באזור חוף".