ערנותו של תושב פתח תקווה הובילה לעיכובו לחקירה ובהמשך למעצרו של רוקח בבית מרקחת בשכונת כפר גנים ג' בפתח תקווה בחשד לתמיכתו בארגון הטרור דאעש של המדינה האסלאמית. הבוקר תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

על פי החשד הרוקח בבית מרקחת באחד הקניונים שבשכונה, עונד על אצבע ידו טבעת הנושאת את סמלו של ארגון הטרור דאעש תחת כיתוב של המדינה האסלאמית.  

הלילה הדרדל'ה של חיזבאללה: 4 מטרות, 3 מטחים, 0 פגיעות
החיסול של סינוואר לא רלוונטי? "שום דבר לא הולך להשתנות כשהוא מת"

בימים אלו של מלחמת "חרבות ברזל", והחשש ממפגעים, הגיע בשני בשעות הערב תושב השכונה לבית המרקחת כדי לקבל שירות בהתאם למרשמי רופא שהוכנו עבורו בשל בעיה רפואית כלשהי.

מיד כשהגיש את המרשם אל הרוקח נדהם הצעיר לגלות כי על אצבע ידו עונד הרוקח טבעת הנושאת את סמל ארגון הטרור הרצחני. 

הצעיר תיעד את הרוקח כשהטבעת על אצבעו ומיד לאחר מכן יצא מבית המרקחת ומיהר להתקשר למוקד 100 של המשטרה ולדווח על הגילוי שנחזה לעיניו.

"אני רוצה לדעת אם המשטרה מטפלת באירוע", אמרה אימו של התושב.

גורמים שנחשפו לפרטים ציינו כי "או שמדובר במקרה חמור ביותר שבו מתחת לאף של התושבים הסתובב גורם התומך בארגון הטרור או שמדובר ברוקח חסר רגישות שבימים אלו מרשה לעצמו להגיע עם טבעת ובה בולט סמלו של ארגון הטרור. יש לנו חטופים שמשפחותיהם מפתח תקווה ומהשכונה המדוברת, יש לנו חיילים שנרצחו וכאלה שנפלו בקרב ולענוד כזו טבעת זה אירוע שמחייב חקירה" . 

בעקבות פניית "מעריב" נמסר מהמשטרה כי "עם קבלת דיווח אודות המקרה שוטרים הגיעו למקום ועיכבו את החשוד אשר נמצא כעת בחקירה בתחנת המשטרה".