בעז גלעדי, תושב ירושלים בן 62, נעצר בחשד שביצע מעשה מגונה בגופו של מטופל, שורד הטבח במסיבה "נובה" בשבעה באוקטובר, לו העניק טיפול עיסוי. במהלך חקירתו במשטרה אמש, נחשפו פרטים חמורים נוספים.

בימים האחרונים מנהלת תחנת מוריה שבמחוז ירושלים חקירה רגישה בעקבות תלונתו של קורבן למעשיו של חשוד המציג עצמו כמטפל בעיסוי. על פי החשד, המתלונן, שורד הטבח, הגיע כחלק מטיפולים אותם הוא עובר אל ביתו של החשוד אודותיו מצא פרסום במרשתת, שם במהלך אותו טיפול עיסוי, ביצע החשוד מעשה מגונה בגופו של המתלונן.

שר העבודה נגד היועמ"שית: "חותרת תחת היסודות הדמוקרטיים"
משפחת התצפיתנית רוני אשל בעדות מצמררת: "לוחמים הפקירו את בתנו להישרף"

מיד עם פתיחתה של החקירה ובמהלך הימים הללו, ביצעו חוקרי המשטרה פעולות מקצועיות במטרה לבסס חשד כלפיו ולאחר שניתן צו מעצר בבית המשפט החשוד נעצר אמש והועבר לחקירה בתחנת המשטרה מוריה בחשד לעבירה זאת ונוספות. 

במהלך חיפוש שערכו השוטרים בקליניקת הטיפול, לכאורה, אותרה בין היתר מצלמה נסתרת שהוטמנה בתוך פריט נוי ואשר משדרת למכשיר הסלולרי של החשוד, כל זאת ללא ידיעת מטופליו.

פריט הנוי בו הוסתרה המצלמה (צילום: דוברות המשטרה)
פריט הנוי בו הוסתרה המצלמה (צילום: דוברות המשטרה)

כמו כן התברר כי "רכש" את הכשרתו במספר שיעורים בנושא טיפול בגוף על ידי עיסוי, אך לא הוסמך כלל להעניק באופן מקצועי טיפול מסוג זה מעולם. בנוסף נודע לחוקרי המשטרה כי הוא מעניק טיפולי עיסוי 'טנטרה', עיסוי המשלב מגע מיני אירוטי, כל אלו ייתכן שתועדו כאמור, במצלמה הנסתרת שהטמין בחדר הטיפולים. 

צילום מסך מדף העסק כפי שמפורסם במרשתת, בו נרשם כי מדובר ב-''מעסה מוסמך ומנוסה'' (צילום: דוברות המשטרה)
צילום מסך מדף העסק כפי שמפורסם במרשתת, בו נרשם כי מדובר ב-''מעסה מוסמך ומנוסה'' (צילום: דוברות המשטרה)

החשוד שנעצר, הובא הבוקר בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו במספר שעות בלבד, עד לשעה 19:00 היום, ובכוונת המשטרה להגיש ערר על החלטה זאת. 

לצד זאת, בשל הצורך החקירתי וחשש כי ישנם קורבנות נוספים, מבקשת המשטרה כי במידה ובידיעת הציבור מידע על קורבנות נוספים שנפגעו על ידי החשוד, יש לפנות אל אחת מתחנות המשטרה או למוקד 100.