צעיר בן 22, תושב לוד נעצר בחשד להתעללות מינית במשפחה ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בלוד. שעות לאחר שהתקבל דיווח במשטרה מפי אחיו של החשוד כי אחיהם הגדול ביצע במשך שנים עבירות מין באחיהם ובאחותם הקטינים - ביצעו שוטרי מחוז מרכז את מעצרו של החשוד והוא הובל לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלא.

לפי החשד, אחיהם הגדול ביצע כבר זמן מה ובמספר פעמים לא מבוטל עבירות מין באחיו הקטנים בני 13 ו–17. אתמול (רביעי), הגיעו שניים מהאחים לתחנת המשטרה וגוללו בפני חוקרים פרשה מזעזעת תוך ניצול מרות.

עם קבלת התלונה נפתחה חקירה במשטרה ובעקבותיה נעצר כאמור החשוד היום בשעות הבוקר ומיד לאחר מכן הוא הובא לבית המשפט שהאריך את מעצרו.

במקרה אחר עצרו שוטרי מרחב לכיש במשטרה תושב קריית גת בן 51 בחשד לביצוע עבירות מין בקטין ובקטינה בני 14 תוך שהוא מנצל קשר אישי בינו לבין הקטין. מעצרו של החשוד הוארך אתמול בבית המשפט עד ליום שלישי הקרוב.

במשטרת קריית גת התקבלה תלונה מאימו של הקטין ממנה על עלה החשד לפיו בן משפחתם ביצע עבירות מין ומעשים מגונים בקטין ובחברתו הקטינה כל זאת בעת שפגש בהם ברחוב ובביתו. החשוד נעצר ובדיון שהתקיים בבית משפט השלום בקריית גת החליט בית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים.