בית משפט השלום גזר 15 חודשי מאסר על בעל בן 60 שתקף את אשתו לעיני בנם, לאחר שדרש ממנה לבצע בו מעשים מיניים. כמו כן, עליו לשלם פיצוי של 3,000 שקלים לאישה, זאת בעקבות שלושה מקרים של תקיפת בת זוג.

על פי כתב האישום, בני הזוג שהו בבית כאשר הנאשם החל לשתות וויסקי, בזמן שאישתו עסקה בניקיון הבית. בשלב מסוים, הוא ניגש אליה ודחק בה לבצע בו מין אוראלי. כאשר המתלוננת סירבה והציעה לדחות זאת עד שיבואו הבן, הוא הפך לאלים ודחף את ראשה בכוח לכיוון איבר מינו. כאשר היא נמלטה לחדר השירות, הוא ניסה לפתוח את הדלת בכוח והשליך חפצים לעברה דרך חלון.

בהמשך, המתלוננת ברחה לחדרו של הבן, אך הנאשם נכנס אחריה, הכה אותה וחנק אותה עד שקראה "די, די, תעצור". הוא גם בעט ברגליה והכה אותה בפניה. במהלך האירועים, הבן ניסה להפריד בין השניים ללא הצלחה, כאשר אמו זועקת בכאב. התביעה הדגישה את חומרת מעשיו של הבעל, שפגעו בערכים החברתיים החשובים של שלמות הגוף, ביטחון אישי וכבוד האדם.

במהלך הדיון, המתלוננת הביעה חשש עמוק לחייה ובכתה כאשר דיברה עם נציגי התביעה. התביעה ביקשה להטיל על הנאשם עונש של 28 חודשי מאסר, בעוד הסנגור ציין את גילו ואת מצבו הבריאותי הקשה של הנאשם, שכולל מספר מחלות שהחמירו בתקופת מעצרו, וביקש עונש קל יותר, כגון עבודות שירות.

השופט טל ענר קבע כי יש לייחס חומרה יתרה למעשים, במיוחד לאור האלימות שהתרחשה לנגד עיני הבן. הוא ציין את חוסר העכבות של הנאשם, והדגיש כי החלק האלים ביותר של התקיפה התרחש בזמן שזעקות הכאב של המתלוננת נשמעו. בסופו של דבר, השופט גזר 15 חודשי מאסר בפועל ופיצוי של 3,000 שקלים לאשתו, תוך שהוא לוקח בחשבון את הודאת הנאשם, מצבו הבריאותי ואת העבר הנקי שלו.