פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום חמור נגד אופק אבקסיס מבת ים, בגין מעשה סדום בבחורה בעת בילוי משותף. בחקירתו, אבקסיס הכחיש את החשדות נגדו, וטען כי המתלוננת יזמה מגע מיני עמו.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים אבקסיס הכיר את המתלוננת ואת חברותיה במהלך בילוי בראשון לציון. בתום הערב, אבקסיס הציע להן טרמפ והסיע אותן לבתיהן. במהלך הנסיעה התברר כי אבקסיס, בניגוד להסכמה הראשונית, הסיע את הנשים לדירת חברו ברחובות.

רצח ליאם בן השש בהרצליה: ביהמ"ש יקבע אם אמו כשירה לעמוד לדין
השליכו אקדח מהחלון ישר לידי השוטר: ניסיון טשטוש ראיות כושל בצפון

אבקסיס ביקש מהבחורות לעלות לדירה לזמן קצר, והן הסכימו. בתוך הדירה, המתלוננת נשארה במרפסת עם אבקסיס בזמן שחברותיה שהו בפנים. כשהיא חשה עייפה ולא בטוב, היא נשכבה על ספה במרפסת.

אבקסיס התיישב לידה, חשף את איבר מינו וניסה להחדירו לפיה למרות התנגדותה הברורה של המתלוננת. למרות ניסיונותיה להרחיק אותו, הוא הצליח להחדיר את איבר מינו לפיה של המתלוננת וניסה לשוב על כך פעם נוספת, תוך התעלמות מבכייה והפצרותיה של המתלוננת שיחדל ממעשיו.

הפרקליטות נסמכת על גרסתה של המתלוננת, גרסת חברותיה שתומכת בה וכן הודעה שהמתלוננת שלחה מיד לאחר המעשה - בה מתואר האירוע לפי גרסתה. כאמור, אבקסיס עצמו הכחיש כי החדיר את איבר מינו לפיה של המתלוננת וטען כי המתלוננת יזמה קיום מגע מיני עמו.