תושב מגדל העמק המכונה "לואי ויטון" הוא סוחר סמים, לפחות במהלך החודשים האחרונים, שנעצר על ידי שוטרי המחוז הצפוני כשהוא נוהג תחת השפעת סמים, והוגש נגדו בתום חקירה כתב אישום חמור.

ב־9.9.2024, במהלך פעילות של שוטרי המחוז הצפוני בציר 90 סמוך לצומת הגומא, כחלק מהיערכות המחוז לשמירה על רכוש תושבי הצפון שעזבו את בתיהם, עצרו השוטרים לבדיקה את רכבו של תושב מגדל בן 47. בחיפוש שנעשה בתוך הרכב נתפסו עשרות שקיות מוכנות להפצה, המכילות מאות גרמים של סמים מסוג קנאביס, וכן כ־15,000 ש"ח במזומן. בנוסף עלה החשד כי החשוד נוהג תחת השפעת סמים, אך הוא סירב לבצע בדיקה לאיתור סמים. 

הציג להורי גרושתו השוטרת תמונות שלה בוגדת בו עם מפקדה - וישלם ביוקר
בד לאק: נעצרו חשודים שהסליקו נשק בתוך בית בד בכפר כנא

החשוד נעצר, ובחקירתו עלה כי הוא מעורב בהפצת סמים במקרים רבים לאורך החודשים האחרונים במספר יישובים בצפון. על מנת להימנע מחשיפת שמו בפני הלקוחות, הוא כינה את עצמו ברשתות בשם "לואי ויטון".  

עם סיום התחקותה שלח החקירה אחר לא מעט מלקוחותיו, הגישה יחידת התביעות של המחוז הצפוני כתב אישום, עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו בגין ארבע מקרים בהם סיפק הנאשם סמים לקליינטים שונים בצפון הארץ, וכן בעבירה של נהיגה בשכרות (סירוב למתן בדיקת שתן לאיתור סמים) בבית משפט השלום בטבריה.

ניידת משטרה (צילום: אבשלום ששוני)
ניידת משטרה (צילום: אבשלום ששוני)

מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים שברשותה על מנת להגיע לגורמים הסוחרים ומפיצים סמים. חלק ניכר מהמאמצים מוכוון מראש לאיתור מפיצי סמים בקרב בני נוער, פעילות עבריינית אשר מכניסה עוד ועוד צעירים למעגל צריכת הסמים – מעגל אשר מעבר לסכנות הבריאותיות המיידיות הטמונות בו מדרדר פעמים רבות להתמכרות, שימוש בסמים, חבירה לגורמים עבריינים ויציאה ממסלול החיים הנורמטיבים".