אחד הרבנים המוכרים ומכוכבי רשת הטיק טוק נעצר היום (שני) בחשד ששלח שניים מקהל מאמיניו, צעירים החוזרים בתשובה המוכרים למשטרה, כדי לפגוע בנגר שנמצא בהליך פשיטת רגל, ובמסגרת זאת לא השלים עבודת נגרות בביתו של הרב. בית משפט השלום בטבריה האריך את מעצרו של הרב וכן של שני הצעירים החשודים בתקיפה עד ליום ראשון הקרוב.

התימנים לא סבלו מספיק? דוכן הג'חנון נשדד באיומים
אחד עשר אישומים: נחשפה פעילות טרור של ערבים ממזרח ירושלים | פרסום ראשון

ביום ה-23 בספטמבר בשעות הערב התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה במחוז צפון על שוד רכב שהתבצע בטבריה. מחקירה ראשונה וגביית עדות מהקורבן עלה כי מדובר בפרשה תמוהה למדי לפיה הנגר נפל קורבן לתרגיל "כיפה אדומה" שעשו לו שני צעירים בני 24 ו-27, תושבי בית שאן, לכאורה חוזרים בתשובה, שמוכרים למשטרה אשר יצרו איתו קשר כדי להגיש כביכול הצעת מחיר לעבודת נגרות. 

מאחורי אותה הזמנת עבודה כביכול מסתתרת, כך לפי המשטרה, פרשה אחרת בעטיה נקלע הנגר לכאורה לקשיים כלכליים ולא השלים עבודת נגרות עליה התחייב בביתו של רב מוכר מאד. 

עוד עלה כי בעוד שהנגר הכריז לכאורה על פשיטת רגל, הוא ממשיך להגיש הצעות מחיר ולקבל עבודות ובאחת מהן כאמור "שילם את המחיר". מסתבר כי שני החשודים תיאמו עם הנגר מפגש להגיש להם הצעת מחיר למטבח שברצונם לבנות, אלא שהמפגש הסתיים בגוף כואב ובנזק כבד. 

עלה מהחקירה כי הנגר שהגיע למקום המפגש במטרה להגיש הצעת מחיר לעבודה שנדרש, הותקף על ידי שני הצעירים שהיכו אותו נמרצות ורגע לפני שעזבו אותו, שדדו את רכבו ששוויו נאמד במאות אלפי ש"ח והשלימו בתזכורת "יש לך ד"ש מהרב".

עוד באותו הלילה בתום פעילות חקירה מהירה נעצרו שני חשודים, כאשר הם נוסעים בתוך הרכב שנשדד קודם לכן, וברשותם נתפס המכשיר הסלולרי ממנו נקבעה הפגישה עם הקורבן.

בראשון בבוקר עם התקדמות החקירה, נעצר הרב בן 42 בביתו בעיר חדרה והובא לחקירה בתחנת המשטרה בטבריה, כאשר עפ"י החשד הנ"ל שלח את החשודים לפגוע בקורבן לאחר שזה לא סיים את עבודת הנגרות במטבח ביתו. 

כאמור הבוקר הובאו השלושה לבית משפטו השלום בטבריה שהאריך את מעצרם עד ל – 6.10.2024. החקירה נמשכת ובכוונת המשטרה להגיש נגד המעורבים כתבי אישום.

גורם המעורה בפרטים מסר למעריב. "בשלב הזה נאסר לפרסום שמו ופרטיו של הרב וזאת עד לדיון הבא. בינתיים החקירה נעולה על שני החשודים בתקיפה והמטרה היא לקשור את הרב לעובדת שליחת התוקפים אל הנגר. החקירה בעיצומה".