על פי כתב האישום, הנאשם, בן 39, שהיה במעצר בית תחת אזיק אלקטרוני בעקבות החלטת ועדת השחרורים, נתפס מחוץ לביתו לפנות בוקר. לאחר ששוטרים הגיעו לעצור אותו, ביקש להיכנס לביתו להחליף נעליים, אך בזמן שליוו אותו לניידת החל לרוץ בניסיון להימלט, אולם כעבור 200 מטרים נפל והתרסק.

לאחר שנעצר שוב דחף הנאשם את אחד השוטרים ואיים עליו במילים בוטות. הוא אף איים באלימות פיזית באומרו לשוטר: "אני אתן לך בעיטה לפנים" ואמר גם לאחד השוטרים "אתה יכול לדחוף את הטייזר לתחת שלך" ודחף אותו באמצעות מרפקו.

10,800 ביצים וטון בשר: סוכל ניסיון הברחה של מזון לא מפוקח לישראל
אחרי פיצוץ המטען בעיר: תושב רמלה נעצר בחשד להחזקת אמצעי לחימה

התביעה הדגישה את חומרת העבירות וטענה כי הנאשם מעל באמון שניתן לו כשהפר את תנאי שחרורו וניסה לברוח מהשוטרים וביקשה להטיל עליו עונש מאסר בפועל של 10 חודשים, בהתחשב בכך שהוא לא הצליח לשקם את חייו לאחר שהפר את תנאי שחרורו ימים ספורים לאחר שחרורו מהכלא.

מנגד, הסנגור טען כי יש להתחשב בנסיבות חייו הקשות של מרשו שמבקש לחזור למוטב. הוא ביקש להקל בעונש ולנכות את מלוא תקופת המעצר שבה שהה עד תום ההליכים.

השופטת פיקוס בוגדאנוב קבעה כי אף על פי שהנאשם הודה באשמה ולקח אחריות על מעשיו, אין להתעלם מעברו הפלילי המכביד הכולל 11 הרשעות קודמות בעבירות אלימות, רכוש וסמים. "הנאשם לא הצליח להירתם לתהליך שיקום ארוך טווח ולא נרתע ממאסר קודם", ציינה השופטת בהחלטתה. בהתחשב בכך, היא גזרה עליו 60 ימי מאסר בפועל.