סוף לפרשת הפיגוע ברמלה: היום (שלישי) הוגשה הצהרת תובע נגד קטין החשוד בביצוע הפיגוע ברמלה שחל לפני כחודש בו נרצחו שתי אימהות ושני ילדים, ונפצע תינוק בן 3 חודשים באורח אנוש.

מהמשטרה מסרו: "הצלחנו למצוא ממצאים שקידמו אותנו. הרצנו אותם לאבו כביר לבדיקות מעבדה. קיבלנו שם של חשוד קטין שמקושר למשפחה בלוד".

מפכ''ל המשטרה עם כוחות הביטחון בהיערכות לאחר הפיגוע ברמלה (צילום: דוברות המשטרה)
מפכ''ל המשטרה עם כוחות הביטחון בהיערכות לאחר הפיגוע ברמלה (צילום: דוברות המשטרה)


"ביצענו מצוד אחריו בשעות הלילה עד שעות הצהריים. איתרנו אותו לפני שבת. נעצר כשהוא מתחבא בבית שאבא שלו משכיר. בחקירה שלו הוא שתק והכחיש את הדברים. בזמן הזה גם התחקינו אחר כל נושא המצלמות עד הבית שלו בלוד".

עוד הוסיפו: "יצרנו מסלול הלוך חזור עם התאמות. במסגרת החקירה נעצרו עוד אנשים שנחשדו כמעורבים באירוע ושוחררו בחלקם, קטין אחד שוחרר לפני שבוע ואחד ישוחרר היום אחרי שלא הצלחנו לגבש לגביו קשר ישיר לאירוע. מדובר ב-20 יום הארכת מעצר, הארכנו בעוד עשרה ימים. היום הגענו לקו הסיום עם הצהרת תובע על פי נסיבות מחמירות". 

בנוסף, נמסר כי הרקע לפיגוע הוא סכסוך עבריינים בין משפחות מוכרות. הקטין החשוד הוא קרוב משפחתו של עיסאם גא'רושי, עבריין בכיר מוכר, והמשפחה השנייה היא משפחה מוכרת ביפו, המתקשרת בדרך כלשהי למוסד.