בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם של עבדאלרחמן הלסי ומג'ד אסעד, צעירים ממזרח ירושלים, בשלושה ימים נוספים, לאחר שנחשדו באונס של תיירת זרה בסוף השבוע האחרון. השניים, כך נטען, הכירו את הקורבן במסיבה בתל אביב.

לפי תלונת הצעירה שהוגשה למשטרה, היא פגשה את החשודים במועדון בעיר, ולאחר הבילוי, אחד מהם, שמכירה מזה כחצי שנה, הציע להסיעה הביתה יחד עם חברו. לדבריה, במקום להסיעה הביתה, השניים לקחו אותה בכוח לבית מלון, שם ביצעו בה עבירות מין ואנסו אותה בזה אחר זה. עוד הוסיפה כי החשודים הכניסו חומר למשקה שלה, וכתוצאה מכך התעלפה. לאחר האירוע, בשעות הבוקר המוקדמות, הם הותירו אותה בצומת.

בדיון בהארכת המעצר טען נציג המשטרה, רס"ר משה גרסטנזנג, כי מדובר בתיק חמור. הוא ציין כי במהלך החקירה שמרו החשודים על שתיקה. לדבריו, בתחילה שקלה קצינה במשטרת תל אביב לשחרר את החשודים למעצר בית, אך לאחר הערכת חומרת המקרה, קצין האח"מ והמרחב דרשו להאריך את מעצרם.

הסנגורית של השניים, עו"ד שוש חיון, הכחישה את החשדות וטענה כי מדובר ביחסים שהתקיימו בהסכמה, ואף ציינה כי למתלוננת הייתה היכרות מוקדמת עם אחד החשודים. לדבריה, הם נפגשו במספר הזדמנויות קודמות וקיימו יחסי מין בהסכמה. "היא גרה עם שותפה והורדה היכן שביקשה," טענה הסנגורית, והוסיפה: "הסיפור שהיא מציגה לא עולה בקנה אחד עם המציאות, ואין סיכוי שייתכן כתב אישום בפרשה זו."

השופטת רוית פלג בר-דיין, שהאריכה את מעצרם בשלושה ימים, קבעה כי ישנו חשד סביר נגד השניים, שעל פי הראיות התחזק מעט מאז הדיון הקודם, בעקבות עדות חדשה שהתקבלה. עם זאת, השופטת ציינה כי אם לא תהיה התפתחות משמעותית נוספת, ניתן יהיה לשקול חלופת מעצר בעתיד. בהחלטתה התייחסה השופטת גם לכך שבתחילה שקלה קצינה לשחרר את החשודים למעצר בית, אך הוחלט להאריך את מעצרם לאור חומרת המקרה.