שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, עלאא מסארווה, הורה לשחרר למעצר בית את שני הצעירים ממזרח ירושלים, עבדאלרחמן הלסי ומג'ד אסעד, שנעצרו בסוף השבוע שעבר בחשד לאונס קבוצתי של אזרחית זרה.

לפי תלונת הצעירה שהוגשה למשטרה, היא פגשה את החשודים במועדון בעיר, ולאחר הבילוי, אחד מהם, שמכירה מזה כחצי שנה, הציע להסיעה הביתה יחד עם חברו. לדבריה, במקום להסיעה הביתה, השניים לקחו אותה בכוח לבית מלון, שם ביצעו בה עבירות מין ואנסו אותה בזה אחר זה. עוד הוסיפה כי החשודים הכניסו חומר למשקה שלה, וכתוצאה מכך התעלפה. לאחר האירוע, בשעות הבוקר המוקדמות, הם הותירו אותה בצומת.

הסוף לשמועות: בקטאר חשפו לאן נעלם קאאני והתשובה מפתיעה ביותר I דיווח
רגע לפני שתוקפים באיראן: המסר שבקבינט חייבים ללמוד מלבנון

בית המשפט האריך את מעצרם בשלושה ימים והסנגורית עו"ד שוש חיון הגיש ערר על ההחלטה לבית המשפט המחוזי, שם נטען על ידה כי  בית המשפט האריך כי החשד הסביר עדיין קיים ומחכים ל-DNA, "אז מה? ביום כיפור יגיע DNA? למה לא מכבדים החלטות. גם גרסת ה-DNA  לא מתיישבת עם השכל הישר. יש כל כך הרבה פעולות בדרך למלון הזה, היא נכנסה איתם לרכב, נכנסו ביחד לרכב, השתלשלות העניינים של איך שהיא מספרת את זה – זה לא מסתדר, ועוד בלב עיר, אף אחד לא ראה אותך נגררת. ביהמ"ש השלום היום לא שינה במאום את המצב, ולכן אני סבורה כי כפי שהייתה החלטה לשחררם ב-8.10 צריך לשחררם גם היום. אין שום סיבה להאריך", אמרה עו"ד חיון.

השופט מסארווה שהורה על שחרורם של השניים למעצר בית בן 6 ימים וכתב בהחלטתו: "המחדל באי חקירת העוררים הוא מחדל מהותי בעיני, שכן יש בכוחו לקובע ולשרטט את זירת המחלוקת בין הצדדים, ועל פי זירה זו ייגזרו פעולות החקירה המהותיות הנדרשות. משום מה עניין זה לא בוצע בשלב זה. החקירה בתיק דורכת במקום מסיבות שאינן קשורות ביחידה החוקרת, ועל כן דעתי היא כי יש להורות על שחרור העוררים, וזאת חלופת מעצר שתבטיח את תכלית המעצר".