ויכוח בין שני ילדים על רקע התנגשות ביניהם כשהיו רכובים על אופניים ביום כיפור בחדרה התפתח לידי תקרית אלימה, במהלכה חבט אביו של אחד מהם, באמצעות אלה, בראשו של אביו של הילד השני, ובתגובה שלף האחר את אקדחו האישי וביצע ירי לעבר אזור ברכו של החשוד בתקיפה.

נציין כי מי שביצע את הירי הוא איש שב"ס שהתלווה אל בנו במהלך כיפור ואשר ככל הנראה הותקף באמצעות אלה על ידי אביו של הילד שהתעמת עם בנו. האירוע הסתיים במעצר של השניים, שבתום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים.

מכה אנושה: הטעות הגורלית של איראן שעלולה להוביל לקריסתה הכלכלית
לבנון בהלם: זו לא ביירות, זה השוק המרכזי של מעוז חיזבאללה | צפו

איש השב"ס אושפז בבית החולים בעקבות חבלה בראשו, הפצוע מהירי קיבל טיפול רפואי לאחר שהפציעה שרטה את רגלו. החקירה כאמור תתנהל במשטרה וביחידה לחקירות סוהרים כאשר לטענת איש השב"ס הוא פעל מתוך הגנה עצמית לאחר שנחבט בראשו. האירוע החמור התרחש בערב כיפור, בעת שלוחם השב"ס טייל לדבריו עם שני ילדיו בני השבע והשמונה בשכונת מגוריו.

פרקליטו עורך הדין רותם כהן סיפר כי מרשו זיהה מספר ילדים כשהם מנסים לפרוץ לבית הספר בשכונה ובו במקום הוא חייג למוקד 100 של המשטרה , דיווח על האירוע, תיעד את הילדים במצלמת הטלפון הנייד שלו וזעק לעברם שיחדלו ממעשיהם. 

"אחד הילדים כך עולה, הזעיק למקום את אביו וזה ללא הודעה מוקדמת פנה אל מרשי, תהה אם הוא פנה אל בנו ומיד לאחר מכן שלף אלה טלסקופית וחבט בראשו של מרשי לעיני ילדיו . מרשי החל לדמם, התוקף המשיך לחבוט בו עם האלה ובעת שחש לדבריו סכנה ממשית שלף את אקדחו וירה לעבר התוקף כדי לגרום לו לחדול מהתקיפה" מתאר עו"ד רותם כהן.

לדברי לוחם נחשון בשב"ס ההחלטה לשלוף את הנשק ולירות לעברו של התוקף כטענתו, נבעה מהעובדה שחש סכנה ממשית לחייו ולחיי ילדיו. "הוא היה הורג אותי. דיממתי כולי והוא לא עצר. זה נגמר בנס. לא בכדי נאלצו לתפור לי את החתך בראש" הוא סיפר לפרקליטו עו"ד כהן שמבחינתו הוסיף.

"זה אירוע מצער שאליו נקלע מרשי שבהחלט מזכיר מעט את סיפור סלומון טקה. האירוע הזה יכול היה להסתיים אחרת וגם כך הוא הסתיים בעוגמת נפש רבה למרשי שחווה לילה במעצר . תחילה ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים אולם כבר בראשית הדיון בבית המשפט המשטרה חזרה בה מבקשה ובית המשפט נעתר לבקשת המשטרה לביטול בקשת המעצר ובהסכמה הוא נשלח למעצר בית בן חמישה ימים.

למרבה התמיהה החשוד בתקיפה לא נעצר וזה חמור עוד יותר עד כדי אבסורד נוראי. מרשי לחם בלבנון, הוא לוחם מילואים, אזרח שומר חוק , מלח הארץ שבילה לילה במעצר על כל ההשלכות של זה".

אמרו שהיתה קטטה בין ילדים תחילה?
"לא יודע מאיפה הביאו את הסיפור הזה . אני לא מכיר אירוע כזה".