בן כספית וינון מגל שבו אל עמדת השידור ב-103FM, וסקרו יחדיו את הנושאים הבוערים שעל סדר היום הביטחוני מן העת האחרונה. הפעם, בעקבות מבצע "מגן וחץ" וחיסול שלושה בכירים בג'יהאד האסלאמי, שוחחו השניים על המתיחות הביטחונית ועל תחושת "ההמתנה" שרבים מרגישים. בנוסף, שוחחו השניים על הכותרת השנויה במחלוקת שערוץ 13 פרסמו.

המבצע יתרחב? דיווח בלבנון: "הג'יהאד נערך לתגובה מתואמת עם חמאס"
דיווח: לאחר החיסול בעזה - הפנייה הישראלית והכעס בצד המצרי

ינון: "מה קורה עם הג'יהאד? לא הבנתי. אתם בעניין לירות או לא לירות? אנשים פה מחכים".

בן: "יש לנו עוד דברים לעשות".

ינון: "כל היום נשב נחכה לכם שתירו עלינו. זה לא הולך ככה".

בן: "זה לא הפורמט".

 לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

ינון: "מה זה הדבר הזה? או שאתם מציעים ששקט יעלה בשקט? תגידו מה הקונספט. לא הבנתי את הקטע הזה. כל אחד פה נהיה לי 'איפוק זה כוח'".

בן: "הם מורתעים מבן גביר ואלמוג, כך כותבים לי".

ינון: "מה? נתחיל להשתעשע? אתה רוצה להתחיל לדבר על הכותרת של 13? הייתה כותרת שבאישור ראש הממשלה חיסלו אזרחים בעזה, תגובתך?".

בן: "ערוץ 13 תיקן והתנצל, וטוב שכך. זאת לא הייתה כותרת".

ינון: "זאת כותרת".

בן: "ראיתי את זה. זה היה בטקסט כתוב, לא מדובר. קודם כל עובדתית זה נכון, שנית אני בסדר גמור עם זה וכולנו צריכים להיות בסדר גמור עם זה. אני לא שמח שנהרגים ילדים וגם ראיתי את שני הילדים של המטונף שחיסלנו, זו תמונה קורעת לב, אבל זה כל היופי. אנחנו מדווחים על זה שאנחנו גם הורגים חפים מפשע, לא מתעלמים מזה, מצטערים על זה ועושים את זה. יש לנו מערכת שלמה שהעולם מאמין לה, מכיר אותה, יודע שהיא עצמאית, ולכן היה חשוב לשפוט את אלאור אזריה כדי שירדו לנו מהוורידים. טוב שהם תיקנו וטוב שהם התנצלו".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM