בבית החולים איכילוב בתל אביב עדיין מאושפזים ארבעה בני אדם שנפצעו בפיגוע בתל אביב, כששלושה מהם באורח בינוני עד קשה, ואחד נוסף באורח קל. במקביל, בבית החולים בילינסון, מאושפזים שלושה מהפצועים בפיגוע, כששניים מהם באורח בינוני, ואחד נוסף - בועז כוכב בן ה-76 במצב קשה, לאחר שנדקר. כלתו, מירב, שיתפה היום (שלישי) על הרגע הדרמטי בו הבינה שהוא בין הפצועים בפיגוע.

פיגוע דריסה בתל אביב: שמונה נפצעו בהם שלושה קשה, המחבל נוטרל | צפו בתיעוד 
"התפללתי שהכדור יצא, אם לא - אני מת": האזרח שנטרל את המחבל בת"א משחזר את רגעי האימה

מירב סיפרה תחילה על מצבו: "כרגע מצבו יציב, הוא נמצא בטיפול נמרץ, הוא פצוע ויש שלוש כניסות של דקירה, יש לו דם בריאות אז הכניסו לו נקז. הוא מדבר, הוא מבולבל מאוד. הוא לא זוכר את האירוע, הוא זוכר עד שהוא שהגיע למקום, יצא מהאוטו ומשם לא זוכר דבר. התמונה הבאה שלו בראש זה באמבולנס כשהוא צועק, צורח ונאנק מכאבים. עשו לו CT ואנחנו מחכים לשמוע מה קורה".

לאחר מכן סיפרה מירב, כיצד הגיבה כשקיבלה את ההודעה, על כך שבועז נפצע בבית החולים: "הוא דיבר עם חבר, והחבר באמצע השיחה שמע יריות וזכוכיות מתנפצות והשיחה התנתקה, ואז החבר התקשר אלינו, וסיפר שהוא לא הצליח לתפוס אותו שוב, אנחנו גם לא הצלחנו. פתחתנו את הטלוויזיה וזיהינו את הרכב שלו בחדשות ועשינו אחד ועוד אחד, נסענו לאיכילוב, אמרו לנו שהוא לא נמצא שם אז נסענו לבילינסון".

"חשבנו על הגרוע מכל, חשבנו באמת כי התקשרנו אלינו הפרמדיק מהאמבולנס ואמר שהוא המצב קשה, כשהגענו אז אמרו לנו שהוא בהכרה אז זה קצת הרגיע, אנחנו עדיין קצת בלחץ אז מחכים לשמוע שהוא בסדר, לא צריך ניתוח שהוא התאושש ויהיה בסדר".

ישי, הלומד בישיבה שסמוכה לזירת הפיגוע, סיפר: "שמענו פתאום הרבה צעקות, ומיד אחרי זה סירנות. בהתחלה לא ראינו דיווח בתקשורת ואז רצנו למקום. המראות היו קשים. אמבולנסים פינו את הפצועים והיו הרבה נפגעי חרדה". עוד הוסיף: "ראיתי שהרכב נוסע לתחנת האוטובוס ואז את המחבל". לירון, מדריך בקייטנה סמוכה, סיפר: "הטנדר הגיע במהירות שיא לתוך תחנת האוטובוס. אז הוא יצא עם סכין והצעירים הספיקו לברוח. המבוגרים לא הספיקו ונפגעו. היה מזעזע וזה עלול להגיע לכל מקום. ילדים בקייטנה של החופש הגדול היו אמורים לסיים את הקייטנה חצי שעה מאוחר יותר, וחלקם היו אמורים להיות בתחנת האוטובוס".