אבל כבד ירד על היישוב אורנית, עם היוודע דבר האסון הכבד, כאשר סמ"ר ארז מישלובסקי ז"ל, לוחם בפלוגת החוד של גדוד צבר בחטיבת גבעתי, נהרג בקרב בצפון רצועת עזה. הלוויתו תתקיים מחר ב-12:00 בבית העלמין הצבאי בקרית שאול בתל אביב. לבקשת המשפחה ההלוויה סגורה לתקשורת.

היום ה-26 | חוסל מערך הנ"ט של החמאס; גלנט: "האויב יכול או למות, או להיכנע"
"תמיד היה הראשון לעזור": דימונה נפרדת מסמ"ר הלל סולומון

ראש המועצה המקומית אורנית, ניר טל, הורה להוריד את הדגל בכניסה ליישוב לחצי התורן, כהצדעה לבן היישוב, שנפל בעת מילוי תפקידו. מישלובסקי היה בוגר של תיכון אורט אורנית. עדן, חברתו בתשעת החודשים האחרונים, סיפרה: "היתה לנו אהבה שלא ניתן לתאר במילים. הכרנו באורנית, היתה לו אכפתיות גדולה מאוד לכולם, הוא נתן מעצמו הכל לכולם".

עוד הוסיפה כי ראתה את ארז בפעם האחרונה באותה שבת שחורה, ב-7 באוקטובר, עם פרוץ המלחמה: "בגלל שהוא וחבריו סיימו את חופשת 'הרגילה' הם נסעו לבסיס של הגדוד כדי לארגן את ציוד הלחימהץ למחרת כבר היו בכפר עזה והשתתפו בלחימה לטיהור המקום ממחבלים", היא אמרה – "ארז תמיד היה קר רוח וחזק ודאג לא לשתף אותנו בדברים הקשים אליהם נחשף. ביום חמישי לפני שבוע ארז התקשר, אחרי שדיברנו הוא שלח לי את ההודעה האחרונה שקיבלתי ממנו – 'בי מאמי, אני אוהב אותך'".

מישלובסקי ז"ל היה כדורסל מצטיין. "מכבי אורנית מרכינה ראש על נפילתו בקרב של ארז מישלובסקי ז"ל אשר גדל כשחקן מצטיין באגודה והוביל אותה להישגים רבים", נכתב בעמוד של מכבי אורנית, המועדון שבו שיחק.