כוחות צה"ל שנמצאים כבר מזה 11 ימים בתמרון הקרקעי ברצועה, ממשיכים להשמיד מנהרות של ארגון הטרור חמאס בשטח. מספר מנהרות אותרו בתוך בית מגורים בשטח אזרחי באיזור בית חאנון, ע"י לוחמי מילואים מחטיבת הנגב, מחטיבה 551, ולוחמי יהל״ם.

היום ה-32 ללחימה: גלנט: "צפויים לימי לחימה רבים", ירי לאשקלון בזמן דקת הדומייה
הניפו דגל לבן: הנהירה הגדולה של העזתים מהצפון לדרום

בשיתוף יחידת עוקץ, השמידו הלוחמים את המנהרות באותרו במקום. אחד הלוחמים שלקח חלק בפעולה הוא סרן (מיל') ר', אחיינו של ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל, שנהג לאחר שיצא להילחם במחבלים בכפר עזה בבוקר הטבח. 

"אני רוצה כאקט של הגנה על המולדת להקדיש את הפיצוץ הזה לאופיר", מסר סרן (מיל') ר' והוסיף: "אחד המאמצים להחזיר את עוטף עזה ל100% גן עדן".

עוד סיפר על ליבשטיין: "אופיר לקח את הנשק בבוקר של יום שבת ויצא מהבית בשביל להרוג מחבלים. אופיר נפל בקרב ובהגנה על עוטף עזה. אופיר לקח את הנשק בבוקר של יום שבת ויצא מהבית בשביל להרוג מחבלים. אופיר נפל בקרב ובהגנה על עוטף עזה. אופיר הגדיר את עוטף עזה כ95% גן עדן ו5% גיהנום". 

מוקדם יותר, לוחמי צה"ל מצוות קרב חטיבתי 7 השתלטו על מעוז צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. במוצב אותרו משגרי וטילי נ"ט, אמצעי לחימה מגוונים וחומרים מודיעיניים. מטוס קרב תקף חולייה של כ-10 מחבלים בשיתוף עם לוחמים בצוות הקרב החטיבתי של הנח"ל שזיהו את החוליה והכווינו את התקיפה. בהמשך הלוחמים זיהו חוליית נ"ט שפעלה בקרבתם והכווינו כלי טיס נוסף שתקף את החוליה.