החיזבאללה ממשיך היום (שישי) בתעמולת הטרור שהוא מנהל, ומפרסם סרטון חדש לקראת הנאום שצפוי לשאת מחר מנהיג הארגון חסן נסראללה. בסרטון נראים מחבלי הארגון, כשהם משגרים רקטות לעבר ישראל. 

נסראללה: "האפשרות שהחזית הלבנונית תתרחב היא אפשרות אמיתית"
מטח כבד לגוש דן; דיווח ערבי על עסקה בה ישוחררו כ-100 חטופים

נסראללה נשא דברים לפני שבוע, במהלכה התייחס למלחמה שהחלה לאחר הטבח הרצחני של מחבלי חמאס בישראל: "המלחמה התרחבה ליותר מחזית אחת - אנחנו מצדיעים לצבאות עיראק ותימן שנכנסו ללב המערכה המבורכת הזאת. אין קרב לגיטימי וצודק יותר מבחינה הומניטרית מוסרית ודתית כמו קרב נגד הציונים". לדבריו, "המתקפה ב-7.10 הייתה בתכנון מלא של הפלסטינים וכך גם הביצוע שלה, לפנינו שתי מטרות - הפסקת הלחימה מסיבות הומניטריות והשגת ניצחון של עזה והחמאס, האפשרות שהחזית הלבנונית תתרחב היא אפשרות אמיתית". 

עוד הוסיף: "האמריקאים הם אלו שמנהלים את המלחמה בעזה והם חייבים לשלם את המחיר על התוקפנות שלהם. ארה"ב היא זו שמונעת גינוי נגד ישראל במועצת הביטחון של האו"ם וארצות הברית היא זו שמונעת הפסקת אש במלחמה בעזה. מה שקורה בעזה הוא קרב מכריע והיסטוריה, הוא קרב של האנושות מול הפראות והברבריות המיוצגים על ידי ארה"ב בריטניה וישראל. הספינות האמריקאיות לא מפחידות אותנו, הכנו מה שנדרש בעבור אותן נושאות מטוסים".