בצל הפיגוע הקטלני שאירע באיראן, וחיסולו של בכיר חמאס סלאח אל-עארורי בלב ביירות, ראש אמ"ן, האלוף אהרון חליוה, אמר כי ": "פעילות צה"ל, בכל ממדי הלחימה, נשענת על מודיעין. המודיעין האיכותי והעשיר שאמ"ן מספק מציל כל יום חיי חיילים רבים שמחרפים את נפשם בשטח, ומביא לפגיעה רחבה באויבינו מעזה ועד איראן, ובכלל הזירות אל מול אתגרים מורכבים".

בטקס סיום קמ"נים הוסיף: "כמעט תשעים ימים שמדינת ישראל וצה"ל נמצאים במלחמה רב זירתית. צה"ל, ובתוכו אמ"ן, פועלים בכול הזירות והחזיתות, בהגנה ובהתקפה. לפעילות אנשינו מכול המערכים, האיסוף, המחקר והמבצעים, יש השפעה מכרעת על השגת יעדי המלחמה; השבת כל החטופים בשלום הביתה, והשבת ההרתעה הישראלית לאזור כולו. זו לא מערכה קלה. זה ייקח זמן. אבל אנחנו נשיג את היעדים. יש לנו את הכוח, העוצמה והיכולת. ויש לנו אתכם. אתם הנכס היקר והחשוב ביותר שיש לנו".

"אני מצפה מכם, להשמיע את דעתכם המקצועית, תמיד. בכול מקום, מול כל דרג וכול דרגה. גם אם היא שונה. גם אם היא אחרת. ביקורתית ולא מקובלת. כך היה באגף המודיעין עד עתה. וכך יהיה גם בעתיד. אתם, כולכם, דור העתיד של אגף המודיעין. זה שיישם את לקחי המלחמה, יעביר אותם הלאה ויעשה הכול – על מנת שאירוע כזה לא יקרה שוב לעולם. לימדו מהטעויות וזכרו לשמר את הדברים הטובים. האחריות מונחת מעתה על הכתפיים שלכם. תתמודדו עם כל אתגר ותתעלו מעל כל קושי. זה התור שלכם, זה הדור שלכם, זאת המשמרת שלכם. אני גאה בכם. ביחד ננצח. עלו והצליחו", הוסיף.