סרן (במיל') רון אפרימי ז"ל בן ה-26, נפל בקרבות ברצועה. הוא התגורר בהוד השרון, ושירת כקציןהנסדה קרבית ביחדית יהל"ם. רון ז"ל היה בוגר מחזור תשע"ה (2015) בתיכון רמון, במגמת המוזיקה והדריך בנוער העובד.

שישה לוחמים נפלו באסון המשאית, שלושה נוספים בדרום הרצועה
"הפעם הראשונה שנסראללה מורתע ומפחד יותר מאיתנו"

בסיום התיכון, למד רון במכינה הקדם צבאית תבור ולאחר מכן התגייס ליחידת יהל"ם בחיל ההנדסה הקרבית ואף המשיך בשירות מילואים ביחידה. לאחר שחרורו מצה"ל, טייל רון במזרח, סייע בהקמת סטארט-אפ והיה אמור להתחיל השנה את לימודיו באוניברסיטת תל-אביב.

כוחות צוות קרב חטיבת הנח"ל בדרג' תופאח. קרדיט: דובר צה"ל (צילום :דובר צה"ל)

עומרי, אחיו של רון מספר: "רון אהב חינוך, ואהב לפקד על חיילים שהיו הכל בשבילו. כל חייל שעבר תחתיו יזכור ויעריך אותו לעד. הוא הכשיר לוחמים רבים, ומה-7.10 התגייס למילואים בלי היסוס ועם תחושת שליחות גדולה, פיקד על צוות של מילואימניקים  ופעל בשיא העוצמה והנחישות. אנחנו תמיד נזכור אותו ככה כדמות להערצה".

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: במותו כמו בחייו, סרן (מיל) רון אפרימי היה איפה שהיו צריכים אותו, צנוע ומוביל, דואג לחבריו ולעמו. קהילת הוד השרון כואבת עד מאוד ומחבקת את ההורים יהודית ושמואל, האחים עומרי וגל ובת הזוג גפן באובדנם הבלתי נתפס״.

חנה דלמדיגו, מנהלת תיכון רמון בהוד השרון: ״רון היה מהבולטים במגמת המוזיקה בתיכון. ניגן, הרים הופעות, חיבר בין חברים, ענו, עם חיוך כובש שמח ומשמח. הלב שבור״.