בעקבות תחקיר צה"ל: בחזרה לדבריה החריפים של אמו של רון שרמן ז"ל, שנחטף לרצועת עזה וגופתו חולצה. לפני כ-18 שעות כתבה בפוסט נוסף: "ניסה לנשום אויר - אבל נשם רק רעל צה"לי".

צה"ל: גופותיהם של רב"ט ניק בייזר וסמל רון שרמן חולצו מהרצועה לישראל
100 ימים בשבי החמאס בעזה: הפנים והשמות של החטופים

"יום לאחר הבאת גופתך לארץ סיפרו לנו שאתם 'נרצחתם ע"י חמאס'. לא היה הסבר, לא אמרו איך. עד אותו יום מקולל הוסבר לנו במשך יותר מחודשיים, שאתם האתרוגים, שהחמאס ישמור עליכם מכל משמר כי הרי נחטפתם בחיים והוחזקתם בחיים שבועות ארוכים למטרה אחת - להחזיר אתכם בחיים כדי לקבל משהו בתמורה. ידענו מסרטונים שהחמאס סיפק לנו שנחטפת חי ולא פצוע, וידענו שאם יש מישהו במשפחה שמסוגל להתמודד עם מחבלים או מפלצות מכל סוג - זה אתה".

רון שרמן, מתוך סרטון חמאס (צילום: חמאס)
רון שרמן, מתוך סרטון חמאס (צילום: חמאס)

"מי רצח אותך, איך, ומה סיבת הרצח? אין לנו תשובות. ע"פ הפתולוג גופתך נמצאה שלמה, ללא סימני מכות, ללא פגע, ללא פצעי ירי וללא שברים בסיטי שעשו לך", הוסיפה לכתוב, "נשארנו עם יותר שאלות מתשובות. מה קרה לך? למה לא הוציאו אותך מהבור בזמן?".

"אחד האלופים בשבעה אמר לי שהוא וניצן אלון ידעו איפה אתם בכל רגע נתון. ראש אכ"א אמר שהופתע כששמע שהגופות שהובאו לארץ הן שלכם, כי ידע שאתם בחיים. לא ישנתי שבועיים מהמחשבות מה עשו לך המפלצות, איפה פגעו בך, איך רצחו אותך ואז שבועיים אח"כ נאמר לנו שבעצם אין סיבת רצח. לא מוצאים. ואז שוב מחשבות רעות חדשות. מי באמת רצח את רון שלנו, למה, ואיך נתנו לו לגווע מצמא או מחוסר חמצן אם ידעו שהוא שם - למה לא חילצו אותם?".

"אנחנו חודש מהבאת הגופה לארץ. חודש מנתיחת הגופה של חברך, שנמצא מת אתך, וטרם נמצא הזמן למישהו מהאחראים לטבח לתת לנו הסבר לסיבת המוות. האם ננטשתם ע"י המחבלים ללא מים נעולים בפיר? האם צהל חיבל בגנרטורים מספקי החמצן במטרה לחסל את כל מי שהיה במנהרות בג'בליה כולל החטופים? כמה ימים גוועתם מרעב צמא או חוסר חמצן עד המוות? ולמה לא ניסו לחלץ אתכם אם ננטשתם שם?".

"3 חטופים זה מחיר סביר אולי. אנחנו לא יודעים.. כי לא מספרים לנו. בבארי בבית של פסי ז"ל הקריבו 13 חטופים ע"פ הדיווחים, אז מה זה 3?", כתבה בתהייה. "אתה שילמת את מחיר ההפקרות, השררה והגאווה של כל מי שעמד בראשות ממשלת המחדל".

סמל רון שרמן ז״ל (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
סמל רון שרמן ז״ל (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

"קיווינו שבני גנץ, שכל כך הערכת והספקת גם להצביע לו בבחירות היחידות שהצבעת בהן כי עברת את גיל 18 יציל את חייך - אך טעינו", כתבה בעצב, "אתה הופקרת והוקרבת על מזבח הקונספציה והרשלנות הפושעת של כל בחירי הצבא שכל כך הערצת והממשלה האיומה בתולדות ישראל. כולנו, ביחד עם עוד רבים במדינה שלנו, נשלם את המחיר הזה עד יומנו האחרון".

"בנימה אישית - ולא בגלל שאתה הבן שלי, מדינת ישראל איבדה נכס יקר מפז. אהוב שלי, גאווה שלי - סליחה שלא הבנתי את גודל האירוע כשביקשת את עזרתי באותו בוקר שחור כשיצאת עם חולצת טי-שרט ומכנסיים קצרים מהמיטה שלך במת"ק למיגונית לקול הפגזים והטילים. מצד שני בזכות העצה שלי - יצאת מהבסיס על הרגליים, כשאתה בריא ושלם, וכך נשארת ע"פ סרטוני החמאס כמה שבועות אחר כך. סמכתי עליך שתשרוד שם, אבל לצערי גם סמכתי על צוות הרשלנים תאבי הנקם וחסרי המצפון שידע להבטיח לי הבטחות שווא אבל - שלא הוכיחו עצמם ראויים לאחריות שנתתי להם. הפקירו אותך פעמיים, ואז הקריבו אותך. מבטך מלא האימה מרגעי החטיפה ירדוף אותי עד יומי האחרון". 

היא הוסיפה כי, "לפני האזכרה היתה התעקשות מסוימת של משרד הביטחון לרשום על הקבר 'נפל בקרב'. שאלתי, 'באיזה קרב?'. לא ידעו לענות, ואמרו שזה לצורך כבוד המת. לא הסכמתי כמובן. אבל במחשבה שניה, רון אכן נפל בקרב. בקרב ההישרדות הפוליטי של אדם שחירב את המדינה שלנו".

המצבה של רון שרמן ז''ל שנחטף לעזה (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
המצבה של רון שרמן ז''ל שנחטף לעזה (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

בפוסט בפייסבוק לפני כ-18 שעות, כתבה אמו של רון על תוצאות התחקיר, "תוצאות התחקיר: רון אכן נרצח, לא על ידי החמאס. תחשבו יותר לכיוון אושוויץ והמקלחות אבל בלי נאצים ובלי חמאס כגורם. לא ירי בשוגג, לא דו"צ - רצח בכוונה תחילה, הפצצות עם גזים רעילים".

היא המשיכה, "רון נחטף בגלל רשלנות פושעת של כל בכירי הצבא והממשלה המחורבנת שנתנו הוראה לחסל אותו כדי לסגור חשבון עם איזה מחבל מג'בליה. אה כן, ומצאו שיש לו גם כמה אצבעות מרוסקות ככל הנראה עקב ניסיונות נואשים שלו לצאת מקבר הרעל שצה"ל טמן לו כשניסה לנשום אויר - אבל נשם רק רעל צה"לי".

היא המשיכה וכתבה, "אהוב שלי.. מי יתן מותי במקומך.. איזה סיוט עברת! מוות בייסורים נוראיים! והכל בהוראת צבא ההגנה לישראל שכל כך סמכת עליו והערכת אותו וקבינט הממשלה. אין עתיד למדינה הזאת אם זה מה שעוללו לך אחרי שהפקירו אותך בשבת ההיא. מה היתה ההחלטה אם הבן של ביבי היה שם במנהרה של המחבל או הנכד של גלנט?? או הבן של הרצי הלוי? האם גם אותם היו מרעילים בפצצות עם גז??".