מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נשא היום (שני) דברים ואמר כי "זירת ההפגנות באוניברסיטאות אמריקאיות ואירופיות, הנושאות את שמה של פלסטין, הייתה יצירת ה-7 באוקטובר ואילך".

לאחר שהאו"ם הסתמך על החמאס: נחשפת האמת מאחורי הנתונים מעזה
השגריר האמריקאי בישראל מצהיר כוונות: "המטרה היא לא לחסל את חמאס לחלוטין"

עוד הוסיף כי "הסצנה החשובה ביותר המבטאת את תמונת הניצחון של ההתנגדות היא כאשר הנציג הישראלי באו"ם העלה תמונה של המפקד יחיא סינוואר", וציין כי "המבול של אל-אקצא, האיתנות והדם של ילדים ונשים בעזה, בדרום לבנון ובכל אזור, הוא הציג את דמותה האמיתית של ישראל: רוצח". של ילדים ונשים, מתנשאים על חוקים בינלאומיים וערכים אנושיים ומוסריים".

הוא המשיך ואמר "יש קונצנזוס בישראל על כישלון בחודש השמיני למלחמה, בעוד נתניהו אומר שהוא צעד אחד קרוב יותר לניצחון כולל, וכולם, אפילו בעלות הברית, לועגים לו, וזו עדות לישראלי. כישלון בהשגת היעדים", ומציין כי "כישלון ישראלי אינו מוגבל רק להפסדים שספג האויב".

בהמשך דבריו התייחס למזכיר המדינה של ארה"ב אנתוני בלינקן, עליו אמר כי "הביע בבירור שישראל בצרות, וגם גנרלים ישראלים בכירים רואים שנתניהו גורר את ישראל לתהום".

אנתוני בלינקן (צילום: REUTERS/Evelyn Hockstein/Pool)
אנתוני בלינקן (צילום: REUTERS/Evelyn Hockstein/Pool)


"הנוכחות הפלסטינית בשטח ובמישור הבינלאומי אפשרה לו לכפות את תנאיו, בעוד הדרך לנתניהו חסומה והוא ממשיך להילחם כי הוא מחפש דימוי ניצחון, ולכן הוא מתעקש לפלוש לרפיח.

"גם אם האויב הציוני נכנס לרפיח, זה לא אומר שההתנגדות הסתיימה והעם הפלסטיני נטש את ההתנגדות. במקום להפוך את הטרגדיה של עזה לאמצעי לחשיפת האויב ולהטיל על ישראל אחריות לכל מה שקורה, חלק מהציונים הערבים משתמשים בה כאמצעי לתסכול ומטילים אחריות על ההתנגדות".

"המחזות האמריקאים וחלק מהעמדות הטקטיות השנויות במחלוקת בין אמריקה וישראל לא צריכים להונות אף אחד. קבלת הכרטיס המצרי של חמאס ודחייתו של נתניהו בתמורה היא הכרה בנפילתו ובתבוסתו". 

את סיום דבריו הפנה נסראללה ליראל ואמר "לאויב יש שתי אפשרויות: או לחזור לקלף המתווכים, שפירושו תבוסה, או להישאר באפיסת כוחות מתמדת כדי לכפות מלחמה שתתארך גם עליו בשני המקרים, ההתנגדות תנצח".

"החזית הלבנונית ממשיכה לתמוך בעזה, ומפתחת את פעולותיה מבחינה כמותית ואיכותית ומטילה משוואות על השטח. הקשר בין חזית לבנון לחזית עזה הוא עניין מכריע וסופי שהאמריקאים והצרפתים מבינים".