ירי ללא הפסקה: התרעות בלתי פוסקות הופעלו בשעה האחרונה באדמית, מצובה, שלומי, בצת, לימן, חניתה ויערה שבגליל. קודם לכן דובר צה"ל התיר לפרסום כי כטב"ם נפץ חצה משטח לבנון לעבר שטח הארץ והתפוצץ במרחב מטולה. כתוצאה מפיצוץ כלי הטיס, לוחם צה״ל נפצע באורח קשה ושני לוחמים נוספים נפצעו באורח קל. בתוך כך, צה"ל ביצע תקיפה אווירית על בית בנקורה ופשיטה נוספת על בית וחנויות בחוולה שבדרום לבנון. בארגון הטרור הלבנוני הודו כי שניים ממחבליו נהרגו בתקיפת המזל"ט הישראלי, מוקדם יותר היום. 

ישראל נשחקת: סינוואר השיג את מה שחלם עליו לפני שיצא למלחמה
"בוגד, צריך לשבת בכלא": הסערה סביב הוראה של ראש השב"כ בשבעה באוקטובר

רכב הותקף באזור צור בדרום לבנון. קרדיט: רשתות ערביות (צילום :רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')

מוקדם יותר דיווחו בלבנון כי כטב"ם של צה"ל תקף רכב בכפר סדיקין באזור צור בדרום לבנון. יש שני פצועים במקום. חיזבאללה הודיע הבוקר (חמישי) ​​על שיגור "יותר מ-60 טילים" לאתרים ישראלים בתגובה לתקיפות הישראליות בעומק לבנון, שבתורן הגיעו כתגובה לשיגור הכטב"ם לעבר אתר "טל שמיים" בצומת גולני. מאוחר יותר, שני אנשי חיזבאללה נהרגו בתקיפה ישראלית בכביש כנא בדרום לבנון. שעה קלה לאחר החיסול, הופעלו התרעות חדירת כלי טיס עוין בקרית שמונה, במטולה וביישובים רבים ברחבי הגליל.

בכיר אמריקאי צוטט ב"וואלה!", כשהוא מתייחס לביקורת החריפה והפומבית שמתח שר הביטחון יואב גלנט על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנחנו שותפים לדאגה של שר הביטחון גלנט על כך שישראל לא גיבשה עד כה תכנית להחזקת וניהול השטחים שצה"ל מטהר מנוכחות חמאס בעזה וכתוצאה מכך חמאס חוזר ומשתלט עליהם". עוד הוסיף כי "אנחנו מודאגים מכך מכיוון שהמטרה שלנו היא להביס את חמאס".

כטב"ם התפוצץ אמש סמוך לצומת גולני - עשרות קילומטרים בתוך שטח ישראל. ארגון הטרור חיזבאללה לקח אחריות על המקרה. מספר שעות לאחר מכן, בלבנון דווח הלילה על תקיפה בנבי שיט בבקעא שבעומק לבנון. כמו כן, לאורך שעות הערב דווח על קרבות קשים שהתקיימו ברצועה בין חיילי צה"ל למחבלי החמאס. 

בתוך כך, חיזבאללה הודיע כי אנשיו תקפו את מוצב צה"ל במטולה באמצעות כטב"מים התקפיים חמושים בטילים מסוג S5.