סוכנות ספוטניק הרוסית דיווחה היום (שני) על פיצוצים שנשמעו באזור העיר חומס במרכז סוריה. סוכנות "סאברין ניוז" המזוהה עם איראן דיווח כי מדובר בשתי תקיפות ממל"ט לעבר העיירה אל-קוסייר בפרברי חומס בקרבת הגבול עם לבנון. תחנת הרדיו הסורית "שאם אף-אם" דיווחה כי שישה נהרגו ולפחות חמישה נפצעו בתקיפה המיוחסת לישראל במחוז חומס, שכוונה לפי דיווחים למשאית. תקיפה נוספת בוצעה בעיירה אל-מלכיה, דרומית לצור.

במקביל, כלי תקשורת בלבנון דיווחו על לפחות חמישה מחוסלים ושני נעדרים בתקיפת צה"ל לעבר מבנה בעיר א-נקורה שבדרום המדינה. עוד קודם לכן דווח על שני מחוסלים בתקיפה שכוונה לאזור הכפר מיס אל-ג'בלעד כה, חיזבאללה הודה בהרג חמישה מאנשיו ובכך עלה מספר המחוסלים ל-309 מאז תחילת המערכה.

צה"ל אישר כי  מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את חוליית מחבלים שהייתה בעמדת שיגור ממנה זוהו שיגורים אל עבר הארץ בימים האחרונים. מוקדם יותר היום מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מחסן אמצעי לחימה ומבנה צבאי של הארגון במרחב א- נקורה שבדרום לבנון, במהלך התקיפות זוהו פיצוצי משנה המעידים על הימצאות אמל"ח במקום. בנוסף בוצע ירי להסרת איום במרחב א-נקורה.