המליציות בעיראק לקחו אחריות על שיגורים של שני כטב"מים שהתקרבו לאזור אילת הלילה (שלישי), ויורטו במפרץ אילת. במקביל, דובר צה" הודיע הבוקר כי לוחם במילואים מגדוד רותם, חטיבת גבעתי, נפצע אתמול באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה.  בנוסף, חייל במילואים באגד לוגיסטי 8237, נפצע אתמול (ב׳), באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו.

"כך לא נשיג את יעדי המלחמה": מסמך הזעם של הבכיר שהתפטר | דיווח
הותר לפרסום: כך חולצו גופות החטופים מרצועת עזה | צפו בתיעוד

צפו ברגע פיצוץ הכטב"ם בשמי אילת:

פיצוץ כטב"ם בשמי אילת (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

במהלך הלילה דיווחו תושבים בעיר כי נשמעו בסך הכל כשלושה פיצוצים, וכן שהיירוטים בוצעו מעל העיר עקבה. לא הופעלה אזעקה באילת. מצה"ל נמסר כי "בשיתוף פעולה של חיל הים וחיל האוויר, ספינת טילים מסוג "סער 4.5" ומטוסי קרב יירטו שתי מטרות אוויריות שהיו בדרכן לשטח ישראל מכיוון מזרח. המטרות לא חצו לעבר שטח ישראל ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות".

מעט מוקדם יותר הלילה יורטו מספר כטב"מים מסוריה. בצה"ל הדגישו כי הכטב"מים לא חצו לעבר שטח מדינת ישראל, וכן התרעה על חשש לחדירת כלי טיס עוין הופעלה בשטחים פתוחים ברמת הגולן. בכל האירועים לא היו נפגעים.

התמונה והסרטון בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]