צה״ל מגדיל את הכוחות הפועלים ברפיח ופועל להאיץ את פעילות הלחימה במרחב. הבוקר (שלישי) הצטרפו צוערי קורס הקצינים של צה״ל ללחימה. גדוד גפן של בה״ד 1 יפעל בצוות הקרב של חטיבת גבעתי והוא ישתתף בטיהור השטחים שנתפסו בציר פילדלפי וכן בהפקעה של אזורים נוספים ככל שצהל ימשיך בהתקדמות בלחימה.

אחרי מות ראיסי, באיראן חוגגים ומפחדים: “פתחנו שמפניה כשנודע שהוא באמת מת"
שני לוחמים נפצעו קשה ברצועה; כטב״מים מעיראק שוגרו לאילת: צפו בפיצוץ

במקביל גם חטיבת הנגב מגייסת עוד גדודי מילואים שיצטרפו ללחימה. בצה״ל מקווים להשלים בתוך שבועות ספורים את הלחימה ברפיח. עד עתה צה״ל מתקדם במהירות בלחימה בין היתר בשל העובדה כי כמיליון עזתיים שהיו במרחב רפיח התפנו צפונה למואסי ולמחנות המרכז ולחאן יונס.

צה״ל הגיע לשכונה הברזילאית ברפיח והוא מטהר אותה וכן הוא מחזיק כבר מחלקים ניכרים מציר פלדלפי תוך שהוא פועל בו מעל הקרקע וכן בתוואי שמתחת  לקרקע. בצה״ל מעריכים כי הלחץ הצבאי ברפיח יגביר את הלחץ על יחיא סינוואר והנהגת החמאס בנושא המושא ומתן לשחרור החטופים.

זאת לאחר מאורעות הימים האחרונים בזירת רפיח, בהם הספיקו לוחמי צה''ל לחשוף תוואי תת-קרקעי ומנהרות משמעותיות ששימשו את חמאס. בגזרת רצועת עזה שני לוחמים נפצעו באורח קשה אמש, לאחר שהמפקד רס"ן גל שבת מפלוגת חץ נהרג לפני יומיים. זאת לצד הידיעות על התרחבות הסיוע ההומניטרי, שכלל תכולה יוצאת דופן של חטיפים, פירות ושתייה ממותקת.