צביקה יחזקלי פרסם היום (שלישי) סרטון ובו פירט את דעותיו בנוגע לחדשות היום. "שלוש ידיעות התפרסמו בתקשורת, ויש ביניהן קשר. אחת, נורבגיה וספרד מכירות במדינה פלסטינית. השנייה, הלוויתו של נשיא איראן, ראיסי, שבה נאם גם איסמעיל הנייה. ועוד ידיעה, 'הקול היהודי' מפרסם אימונים של שוטרים פלסטינים בפקיסטן".

ילדים בגן עוטף עזה נבהלו מהבומים, ובאוגדה מצאו פתרון יצירתי
משבר חריף ביחסים: מקורבו של נתניהו תוקף לראשונה את מצרים

צביקה יחזקאלי בסרטון (צילום :רשתות חברתיות)

הוא התחיל והסביר על הידיעה הראשונה: "ההודעה האחרונה של חמאס אומרת: 'מברכים את נורבגיה וספרד'. זו תוצאה ישירה של השביעי באוקטובר. הם מקבלים את הפרס. אין הפסד יותר גדול לישראל מזה שהקהילה הבינלאומית מכירה במדינה פלסטינית. משמעות המדינה הזו היא טרור".

הוא המשיך והסביר על הידיעה השנייה: "הדבר הנוסף, איסמעיל הנייה אומר בהלוויה: 'מבול אל אקצא שינה את כל מזרח התיכון', כך מסופר ה7.10 אצלם באתוס האסלאמי. ניצחון עצום לאסלאם. בעצם, מדינה פלסטינית צריכה להגיע רק בכוח לדעתם".

"ההיסטוריה תכתוב בפרק על טבח הנוח׳בה , שמדינה פלסטינית התאפשרה כתוצאה של הטבח הנורא ב7 לאוקטובר. האם עדיין לא הבנו שגם אנשי אבו מאזן ילחמו בנו ביום מן הימים. הנה הסבר איך לקרוא את חדשות היממה האחרונה", הוסיף. 

עוד הסביר כי "אומרים שאבו מאזן אומרים ישלוט ברשות הפלסטינית ובעזה. אבל הנה, תסתכלו על האימונים שפרסמו ועל הפוסטים, של הצבא של הרשות שמתאמן בפקיסטן. מדובר באימוני צבא לכל דבר ועניין. הצבא הפלסטיני מתאמן ב-RPG, ירי טנקים. נגד מי? יש להם אויב אחד וזה אנחנו. מדינה פלסטינית ורשות פלסטינית תחת אבו מאזן מגדירה אותנו כאויב". לסיום, הוא טען: "כל ישות פלסטינית תשמח לחזור ל7.10. זה המסר".