רבות דובר במהלך החודשים האחרונים על האלימות המינית המזעזעת שביצעו מחבלי החמאס ביום הטבח כלפי נשים וגברים. היום (שישי) דווח בכאן רשת ב', על פריט מידע חדש, שמגדיל את הזעזוע אף יותר. 

תדהמה בצה"ל: חייל מילואים מאיים על שר הביטחון והרמטכ"ל במרד
כשהמזח התחיל לצוף: תקלה חריגה לצבא ארה"ב מול חופי עזה

על פי הדיווח, בנוסף לדף הוראות שקיבלו, עליו נכתבה בין היתר ההוראה לבצע את עבירות המין הקשות, צורף אליהם גם מילון עברי-ערבי. במילון, צוין בין היתר כיצד להגות בעברית את הביטויים הקשים "תורידי את המכנסיים", ו"הרימו ידיים". 

תגובות קשות רבות נרשמו בקרב גולשי ה"דיילי מייל", שחשף בשבוע האחרון את הסרטון מחקירת מחבל שלקח חלק בטבח הרצחני. "לא יכולתי להמשיך לקרוא, הלב שלי לא עומד בזה", כתבה אחת הגולשות, "התיאורים של המחבלים על הזוועות שביצעו מזעזעים. איך בני אדם יכולים לבצע מעשים כאלה? אני לא מאמינה בדין וחשבון אחרי המוות, אז הם צריכים לשאת בתוצאות מעשיהם עכשיו".

גולשים רבים קשרו בין הדברים למצב הפוליטי בבריטניה, שהולכת בקרוב לבחירות דרמטיות שעשויות להסתיים במהפך ובעלייה של הלייבור לשלטון. "בקרוב אנשים עם מנטליות כזאת יגיעו גם אלינו, הלייבור הודיעה שהיא רוצה לקלוט פליטים פלסטינים", כתב גולש אחד, ואחר הוסיף: "השמיעו את דבריו של המחבל ברמקולים בהפגנות מחוץ למשרדי מפלגת הלייבור".

"זה לא הגיוני שמישהו יוכל לתמוך בפלסטין בכל צורה שהיא. צריך לכתוש אותם עכשיו. זו הדרך היחידה למנוע מדבר כזה לקרות שוב בעתיד. לפחות ישראל מזהירה אותם מפני התקפות ומציינת היכן הן יתרחשו", כתב גולש אמריקאי.