חיזבאללה לא מתכוון להנמיך את גובה הלהבות בצפון: לפי דיווח שפורסם הבוקר (שני) ב"אל ג'רידה" הכווייתי, הארגון מתכוון להמשיך להילחם כל עוד המלחמה ברצועת עזה נמשכת, ומשוכנע כי ארה"ב תגביר את הלחץ על ישראל להפסיק את המלחמה ככל שתאריך הבחירות לנשיאות יתקרב. בעיתון צוין כי ארגון הטרור השיעי נערך לחודשים ארוכים של לחימה ומכין הפתעות לישראל. 

הסיכולים הממוקדים נמשכים: "הרוג ו-10 פצועים בתקיפת אופנוע מהאוויר"

מקורות המקורבים לארגון אמרו כי בפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בטהרן, בה נכחו נציגי הפלגים השונים של "ציר ההתנגדות", דנו הנוכחים בתרחישים האפשריים בחזית זו. כמו כן, הם טענו כי איראן הבהירה כי תעניק תמיכה מלאה לבעלות בריתה בכל האזור, הנערכות כעת להסלמה נוספת אם המגעים להפסקת אש ברצועה ייכשלו.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

חסן נסראללה  (צילום: צילום מסך)
חסן נסראללה (צילום: צילום מסך)

הגורמים שצוטטו בכתבה חשפו גם כי נסראללה מתכנן מהלכים מפתיעים בשני מישורים. הראשון, לדבריהם, כולל שימוש בנשק שטרם נעשה בו שימוש במערכה הזו, לרבות טילים מדויקים ארוכי-טווח וטילי קרקע-אוויר שאותם ינסה הארגון לשגר לעבר מטוסי חיל האוויר. 

לפי הגורמים, חיזבאללה צפוי לעשות שימוש ראשון בטיל שיוצר ע"י רוסיה והוכנסו בו שינויים על ידי איראן. בחיזבאללה משוכנעים, כך לפי הגורמים, כי ביכולתם להדהים את ישראל והעולם באמצעות היכולת להפיל מטוס ישראלי.