חיל האוויר תקף הלילה (בין שני לשלישי) במוקדים שונים ברצועת עזה, כך על פי דיווחים ערבים. בין היתר, דווח כי בוצעו תקיפות כבדות בצפון הרצועה וברפיח. לטענת הפלסטינים, חיל האוויר ביצע חגורת אש במרכז העיר רפיח. זאת, בנוסף להפגזות ארטילריה. 

אזעקה הופעלה באילת; המיליציות האיראניות בעיראק לקחו אחריות
מפיצוץ לפיצוץ: ביידן עשוי לשבור את הכלים מול ישראל

כמו כן, ובצל האירוע של פתיחת האש כלפי חיילי צה"ל מהצד המצרי, משרד החוץ במדינה פנה לאיחוד האירופי, בקריאה כי "ישראל חייבת לציית לבית הדין בהאג". המצרים שממשיכים להתנגד לפעילות של צה"ל באזור מעבר רפיח, טענו כי המשך שלה בציר פילדלפי תשבש את המשא ומתן לעסקת חטופים אפשרית. "קהיר מחויבת לנסיגה מוחלטת של ישראל מרפיח ומציר פילדלפי", צוטט גורם מצרי ב"אל-ערביה. 

שריפה בקריית שמונה בעקבות ירי רקטי (צילום: כבאות והצלה)

כזכור, חייל מצרי פתח אמש באש לעבר כוח של חטיבה 401 של חיל השריון. חיילי השריון השיבו באש מדויקת לעבר החייל המצרי ופגעו בו. בישראל מיהרו לנהל שיח ותיאום עם הקצונה המצרית מעבר לגדר ולתחום את האירוע לממדים המקומיים. מנגד בצה״ל זיהו כי גם המצרים מבקשים להחיל את האירוע ולא לאפשר לו להתפתח למשבר בין המדינות.

גם בצפון הארץ ממשיך להיות לא שקט. לפחות 30 רקטות שוגרו אתמול במהלך מטח לגליל העליון.  לאחר ששמונה מחבלים חוסלו השבוע בלבנון, בשלוש פעולות שונות שיוחסו לישראל, דווח אתמול בלבנון על תקיפה נוספת של רוכב אופנוע סמוך לבית חולים בעיירה בינת ג'בייל. בתקשורת הלבנונית דיווחו על הרוג ו-10 פצועים שפונו לקבל טיפול רפואי בבית חולים מקומי.