סמ״ר אמיר גלילוב, סמ״ר אורי בר אור וסמ״ר עידו אפל מגדוד 50 של חטיבת הנחל נהרגו הלילה (רביעי) ברפיח. באירוע נפצעו באורח קשה קצין לוחם ושני לוחמים נוספים מאותו הגדוד. הקצין והלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו.

הכח פעל לסריקת מנהרות ברפיח. על פי הערכה מטען שהופעל על הכח שנכנס למבנה תוך כדי התקפה בדרום מזרח רפיח, לא הרחק מציר פילדלפי, הביא לקריסת מבנה על הלוחמים. פעולות החילוץ נמשכו דקות ובסיומם נקבע מותם של שלוש לוחמים. אנשי חיל הרפואה הצליחו לייצב את מצבם של שני פצועים שהוגדרו תחילה אנוש ובזכות הטיפול המהיר בשטח הם הועברו לבית החולים ומצבם הבוקר התייצב והם לא בסכנת חיים.

באירוע נוסף מאתמול, קצין לוחם מגדוד 614 מבית הספר להנדסת קרבית ולוחם נוסף פצעו באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה לאחר שנתקלו במחבלים מטווח קצר. באירוע נוסף מאתמול, לוחם מיחידת יהל״ם שבחיל ההנדסה הקרבית נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. מוקדם יותר היום, לוחם מהיחידה הרב-ממדית נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה.

מהמועצה אזורית רמת הנגב וקהילת מדרשת בן גוריון נמסר: "כואבים והמומים עם קבלת הידיעה בדבר נפילתו של סמ״ר אורי בר אור, בנם של נועה וקובי בר אור". סמ״ר גלילוב הוא למד בשכבה עם סמ"ר רותם דושי ז"ל שנהרג בשבעה באוקטובר.