לאחר המתקפה המשולבת על הצפון שכללה בין היתר ירי טילים כבדי משקל לעבר בסיס צבאי בקריית שמונה ושיגור כטב"מים לעבר עכו, צה"ל תקף הלילה (ראשון) שורת יעדים ברחבי לבנון, כך על פי דיווחים מקומיים. בנוסף, רצף אזעקות נשמעו הבוקר בשורת יישובים בגליל העליון וברמת הגולן בשל חשש לחדירת כלי טיס עוין. בשעות הצהריים נשמעו אזעקות בעכו ובנהריה. ירי של נ"ט זוהה במטולה, פגיעה ישירה נרשמה בבניין. המשטרה מטפלת כעת במספר זירות בקריית שמונה, כתוצאה מהנפילות פונו לקבלת טיפול רפואי שני בני אדם במצב קל ונזק נגרם לרכוש.

בצה"ל טוענים: זה מה שהיה באמבולנס שהבעיר את הצפון
סימן לבאות? זה המהלך שמרמז על פעילות קרקעית בצפון

מועצת קצרין מסרה בשעות הצהריים לתושבים כי זוהו נפילות במספר מוקדים ביישוב, וכי צוותי כיבוי פועלים לכבות שריפות שפרצו במרחב. קודם לכן, שניים נהרגו בתקיפה ישראלית על העיירה חולה, דרומית ללבנון. בנוסף, אדם אחד נפצע ונזק חומרי משמעותי נגרם כתוצאה מפשיטה ישראלית על השוק של העיר בינת ג'ביל בדרום.

תקיפה בשוק של בנת ג'ביל (צילום: רשתות ערביות)
תקיפה בשוק של בנת ג'ביל (צילום: רשתות ערביות)

ערוץ "אל-חדת'" הסעודי דיווח כי הותקפו מרכזי אימונים ואחסנת טילים של חיזבאללה באזור העיירה טאריא סמוך לבעלבכ. מקורות לבנוניים דיווחו בנוסף על לפחות שלושה נפגעים בתקיפה שכוונה למבנה בואדי אלעוינה שבעומק לבנון. במקביל, דווח על תקיפה גם באזור צור ובמספר יעדים בדרום לבנון. 

במקביל, במהלך הלילה הופעלה אזעקה בכפר ערב אל-עראמשה שבגליל המערבי. בתום סריקות, כוחות הביטחון זיהו שיגור מלבנון שנפל בשטח פתוח. לא דווח על נזק או נפגעים בגוף. 

בצה״ל אמרו כי הירי לעבר הצפון אתמול הוא תגובה על הפגיעות הקשות שספג חיזבאללה ביממות האחרונות. לטענת גורמים בצה״ל חיזבאללה אפילו מתקשה להודות כי בתקיפת האמבולנס אתמול בנקורה נהרגו מחבלים המוגדרים פעילי שטח בכירים. "הוא מנסה להסתיר את העובדה כי האמבולנסים משמשים להעביר את אנשיו", אמר גורם ביטחוני אשר הוסיף כי "חיזבאללה ספג פגיעות קשות כולל נדנדת מפקדות כוחות רדואן".