אמנון רגב, בן הדוד של נועה ארגמני שחולצה אמש (שבת) משבי ארגון הטרור חמאס, התראיין הבוקר (ראשון) ב-103FM, וסיפר על היממה המרגשת שעברה על המשפחה. "יעקב הוא דוד שלי, הוא אח של אבא שלי. יעקב אמר שאחרי שנועה נחטפה, הוא הכיר את הבת שלו טוב יותר מהסיפורים של החברים. ליאורה הכירה את נועה ברמה אישית יותר קרובה מן הסתם, והתהליך שהוא עבר, מנעד הרגשות הזה, זה היה מאוד קשה לו", ציין. 

בראש של סינוואר: האם מצב מנהרות החמאס ברצועה גרוע משחשבנו?
תוך ניצול ציני של שמחת חילוץ החטופים: נתניהו פתח את קמפיין הבחירות

עוד הוסיף כי "הוא עבר לא מעט בחודשים האלה, מסיפורים ושמועות, והוא מתמודד בצורה שפשוט לא תיאמן בעיניי. כשאני מגיע אליו אני יוצא יותר מחוזק. מה שקרה אתמול - רגע שיא בתהליך".

הוא המשיך לתאר על ההתרגשות העצומה של המשפחה: "זה פשוט אירוע מרגש מאין כמותו. אתה מבין מיד שמתחיל יום חדש, אבולוציה חדשה אצלם. כשמדברים על החיים עצמם ועל מה שקורה, אותי באופן אישי מעניינת יותר ההתמודדות האישית שלהם בתוך מנעד הרגשות שלהם. עם ליאורה זה לא פשוט, בתקופה האחרונה היא ממש הידרדרה, מצבה לא טוב, ואני חושב שנועל'ה הגיעה בדיוק בדקה התשעים".

תיעוד מתוך בטן מסוק בו חולצה נועה ארגמני (צילום :דובר צה"ל)

יחד עם זאת, סיפר כי אמה של נועה ליאורה, כבר נמצאת במצב שבו היא לא יכולה לתקשר, זאת בעקבות המצב הקשה של מחלת הסרטן שבו היא נמצאת: "הייתי איתה עד הרגע שהיא נסעה לאיכילוב, שם זה היה רגע פרטי, ידעתי מה היא הולכת לפגוש. לא דיברתי איתה אחרי, ודאי אדבר איתה היום או עם יעקב. תחשוב שנועה לא יכולה לתקשר איתה, אבל ליאורה אמרה שהיא רוצה חיבוק אחרון, ואני חושב שהיא קיבלה אותו.

זה הניצחון שלה ושל כולנו, והכי חשוב זה לדעת לתת להם את המרחב שלהם, ולתת להם לחיות ולחזור לאיזון נפשי עד כמה שאפשר, בתוך אירוע שהוא הרבה יותר גדול מאיתנו. אתמול גם החבר הקודם שלה הגיעה, והמשפחה הקרובה שלה". 

המראת החטופים שחולצו משבי החמאס  (צילום: דובר צהל)
המראת החטופים שחולצו משבי החמאס (צילום: דובר צהל)

כמו כן, המשיך לספר על יעקב, אביה של נועה: "אני מאוד קרוב ליעקב מתוך שיחות אישיות כאלה, יש לנו לא מעט. הייתי שם, פגשתי אותם. ביעקב יש משהו שהוא חיבור של אמונה ותקווה. לאורך כל הדרך, גם הסיפורים לפני שלושה שבועות שליאורה הלכה לעולמה. הוא עלה אצלי לשידור ואמר שהוא סולח למי שהוציא את זה. באופן כזה אצילי. זה לא רק לב, זו אמונה בתקווה ובתהליחך שאני לא יודע מאיפה הוא מביא אותו. להכיר איש כזה מקרוב זו זכות עצומה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm