צה"ל אישר הערב (ראשון) כי לאחר עבדאללה ג׳מל הוא מחבל חמאס, שהחזיק בבית משפחתו בנוציראת את החטופים אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו. על פי דיווחים בתקשורת הצרפתית, ג'מל עבד כעיתונאי וצלם עיתונות. 

ההכנות ורגעי הדרמה: מבט מבפנים לחילוץ החטופים ההיסטורי
"נמצאים בשלב ההלם": בחמאס עדיין המומים ממבצע החילוץ הדרמטי

עוד נמסר כי בבית משפחתו של עבדאללה הוחזקו חטופים, לצד בני משפחתו. זוהי הוכחה נוספת לכך שארגון הטרור חמאס משתמש באוכלוסיה האזרחית כמגן אנושי. קודם לכן, נחשפה גם תמונה דרמטית מהחדר בו הוחזקה נועה ארגמני. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

החדר שבו הוחזקה נועה ארגמני  (צילום: רשתות ערביות)
החדר שבו הוחזקה נועה ארגמני (צילום: רשתות ערביות)

מוקדם יותר, אמנון רגב, בן הדוד של ארגמני, התראיין ב-103FM, וסיפר על היממה המרגשת שעברה על המשפחה. "יעקב הוא דוד שלי, הוא אח של אבא שלי. יעקב אמר שאחרי שנועה נחטפה, הוא הכיר את הבת שלו טוב יותר מהסיפורים של החברים. ליאורה הכירה את נועה ברמה אישית יותר קרובה מן הסתם, והתהליך שהוא עבר, מנעד הרגשות הזה, זה היה מאוד קשה לו", ציין. 

עוד הוסיף כי "הוא עבר לא מעט בחודשים האלה, מסיפורים ושמועות, והוא מתמודד בצורה שפשוט לא תיאמן בעיניי. כשאני מגיע אליו אני יוצא יותר מחוזק. מה שקרה אתמול - רגע שיא בתהליך".

הוא המשיך לתאר על ההתרגשות העצומה של המשפחה: "זה פשוט אירוע מרגש מאין כמותו. אתה מבין מיד שמתחיל יום חדש, אבולוציה חדשה אצלם. כשמדברים על החיים עצמם ועל מה שקורה, אותי באופן אישי מעניינת יותר ההתמודדות האישית שלהם בתוך מנעד הרגשות שלהם. עם ליאורה זה לא פשוט, בתקופה האחרונה היא ממש הידרדרה, מצבה לא טוב, ואני חושב שנועל'ה הגיעה בדיוק בדקה התשעים".