עבדאללה אל-ג'מאל, מחבל חמאס שהחזיק בבית משפחתו את החטופים אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו, קיים קשרים עם המשטר האיראני.

על פי הדיווח באתר אתר החדשות השמרני, "וושינגטון פרי ביקון", אל-ג'מאל שיתף פעולה באמצעות אתר אינטרנט שעריכתו נעשתה על ידי אחד מכותבי העיתון "קיהאן אינטרנשיונל", שפרסומו מופעל תחת פיקוחו של המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי. הוא כתב בנוסף לאתר אינטרנט אמריקאי פחות מוכר בשם "פלסטין כרוניקל".

"ראה תמונות שלו מהעצרת באל-גזירה": משפחתו של אלמוג מאיר ג'אן עם פרטים מהשבי
"התעללות מינית, נפשית ופיזית": סיפורי הזוועה בשבי החמאס נחשפים

עוד דווח כי גם בזמן שהחטופים הוחזקו בביתו של ג'מאל הוא המשיך לכתוב לאתר זה וכי לפחות שישה כותבים נוספים "כתבו בעברם לאתרים ולערוצים שנחסמו בשנת 2020 על ידי ממשלת ארה"ב, כחלק מהפעילות ההשפעה שמנוהלת על ידי משמרות המהפכה האיראניות.  אחד מחברי מועצת הייעוץ של העיתון חתם בשנת 2009 על הצהרה ציבורית שתמכה במבצע צבאי של חמאס.

דובר צה"ל אישר ביום ראשון כי אל-ג'מאל, פעיל חמאס, החזיק בבית משפחתו בנוסייראת את החטופים אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו במבצע הנועז בלב הרצועה. עוד נמסר כי בבית משפחתו של עבדאללה הוחזקו חטופים לצד בני משפחתו. זמן קצר לאחר הודעת צה"ל, אישרו במשרד התקשורת של חמאס את מותו של אל-ג'מאל, שאותו כינו "עורך ועיתונאי בסוכנות פלסטין עכשיו".