סרן (מיל׳) איתן קופלוביץ, בן 28, מהושעיה שבעמק יזרעאל, קצין לוחם בגדוד חש״ן 129, חטיבה 8, נפל אתמול (שבת) בקרב בצפון רצועת עזה. איתן למד בישיבת ״תקוות יעקב״ בשדה יעקב בעמק יזרעאל, ורק לפני 7 חודשים - במהלך המלחמה, נולד בנו. דודו, גולן, סיפר על אחיינו האהוב שנפל בקרב.

משפחתו של ווסים מחמוד שנפל באסון ברפיח: "תמיד היה איפה שצריך להיות"   
אבריו של אלמוג שלום ז"ל נתרמו, אמו: "תודה שהיית שלי"

״איתן היה סרן בשריון במילואים, ופיקד על כוח השריון במסגרת המבצע בו נפל. הוא נכנס לעזה לפני כשבוע וחצי - לאחר ארבעה חודשים בהם הוא נלחם בגזרת הצפון מאז פרוץ המלחמה. הוא נכנס לעזה בהתראה קצרה, לכן לא הספיק לנו לספר הרבה על מה שחווה. הוא סיים בהצטיינות לימודי משפטים באוניברסיטה העברית, והיה אמור לקיים ראיונות לקראת שנת ההתמחות", סיפר.

סרן איתן קופלוביץ ז''ל ובנו (צילום: באדיבות המשפחה)
סרן איתן קופלוביץ ז''ל ובנו (צילום: באדיבות המשפחה)

"נולד לו בן בשם בועז רק לפני שבעה חודשים. הוא השתחרר אז מהשירות בצפון לברית ולעוד מספר ימים בודדים כדי לשהות עם אשתו יעל והרך הנולד - ואז מיד חזר ללחימה״, אמר גולן.

״איתן היה מנהיג מלידה, עם חיוך תמידי על הפנים. כולם חיכו למוצא פיו וידעת שבסוף כולם - יקבלו את דעתו. הוא שאף תמיד להצטיין והכל מתוך ענווה. איתן הצטיין בקורס קצינים, גם בלימודי המשפטים. הוא היה מדריך נערץ בתנועת הנוער 'בני עקיבא', שם גם הכיר את יעל, אשתו. גם בזוגיות - בחר עבורו את הטובה ביותר", הוסיף.

בסיכום דבריו אמר: "נזכור ממנו את הכנות, הפשטות, הענווה והחיוך התמידי. כל לחיצת יד של איתן - הייתה מזרימה חום מכף היד הישר אל הלב. תכונות אלו שמשכו אליו - כל אדם איתו נפגש״.