כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את המחבל מחמד מצטפא איוב, פעיל מרכזי ביחידת הרקטות והטילים של יחידת ׳נאצר׳ של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב סלעא, בדרום לבנון. 

צה"ל בודד את רפיח מהעולם החיצון: תרגיל ההונאה הגדול נחשף
פרסום ראשון: קבוצת התושבים שמאיימת שלא לחזור לצפון

על פי מרכז ״עלמא״ למחקר אתגרי הביטחון של ישראל בצפון, מה-08 באוקטובר, חוסלו 29 פעילים בכירים של חזבאללה. 37.9% מתוכם, סה"כ 11, היו מהיחידות הגיאוגרפיות (חזית הדרום) בדגש על יחידת נצר, כולל מפקד היחידה- חאג' אבו טאלב.  כ-34.5%, סה"כ 10, מיחידת רדואן, כולל מפקד היחידה בפועל ווסאם אל טוויל. הדגש ביחידת רדואן וביחידות הגיאוגרפיות ניתן על חיסול מפקדי גזרות - המקבילים למחטי"ם - ומפקדים במערכים המקצועיים של רקטות. 

תיעוד מהתקיפה (צילום :דובר צה"ל)

 בנוסף, חוסלו 2 פעילים בכירים מהיחידה האווירית ו-2 נוספים ממערך ההגנה האווירית של חזבאללה. 13.8% מהמחוסלים, סה"כ 4, היוו מוקדי ידע בתחומי מחקר, פיתוח או ייצור של אמצעי לחימה וטכנולוגיה תומכת לחימה. עוד אומרים במכון המחקר כי ״מאמץ החיסולים הוא חשוב והכרחי - אולם לחזבאללה יש רציפות תפקודית ופיקודית. מאמץ זה אינו יכול להיות מאמץ עיקרי, אלא מאמץ מקביל ותומך למאמץ הראשי והוא פגיעה משמעותית במערכי האש והתשתיות הצבאיות של חזבאללה הטקטיים בחזית הדרום ופגיעה במערכי האש והתשתיות האסטרטגיים של חזבאללה בעומק״.