ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, משה דוידוביץ', שוחח הבוקר (רביעי) עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM והתייחס למצב המתוח בגבול הצפון.

בפתח דבריו אמר, "האמת שעמוס הוכשטיין נציגו של ביידן עושה מאמצים כבירים לנסות לייצר פה סביבה שקטה, אבל זה לא האישיו - אמר נסראללה כי כל עוד צה"ל יישב בעזה הצפון יבער, והוא בוער. זו נחלתנו, זה סדר יומנו מאז 8 באוקטובר. אני לא מציע עצות לממשלת ישראל מה הפיתרון לכל דבר, בשביל זה יש מדינה או ממשלה שלא קיימת וזה תפקידה".

קרבות אוויר: התכנית הצבאית להתמודדות מול כטב"מי חיזבאללה
יחידה בין הבנים: הקצינה בחפ"ק מח"ט גבעתי על השליחות שבתפקיד

"אני דואג ל-7,000 תושבי מטה אשר שהם פליטים בארצם ואין להם שום מידע בנוגע למתי הם חוזרים הביתה", הדגיש ראש המועצה, "כל יום שעובר עוד ועוד תושבי הצפון לא יחזרו הביתה, לכשהמלחמה הזו תסתיים. נסראללה ממשיך לשלוח טילים, הוא ימשיך לעשות זאת, וצר לי. סבלנותנו פוקעת ושעון החול של עתיד הצפון הולך ואוזל". 

עוד הוסיף: "אוי לה למדינה שנולדתי בה, גדלתי בה, ושימשתי בה קצין בצה"ל, שלא מסוגלת להתמודד עם שתי מדינות או ארגונים שתוקפים את מדינת ישראל. יש לנו איומים מכל הכיוונים, וכשאתה אומר לי שאנו לא מסוגלים או שממשלת ישראל לא מסוגלת להתמודד עם שני איומים, כולנו צריכים לעשות חשבון נפש ולשאול את עצמנו מה עתידה של המדינה".

"אני חושב שאם לא יהיה אקט כלשהו צבאי, גם אם יהיה הסדר כזה או אחר עם האמריקנים, חלק מתושבי הצפון לא יחזרו לכאן. אנו מבינים מה קורה פה, אנו חיים פה, מכירים את חיזבאללה, ואוי למדינה אם תחזיר אותנו לפה עם הזנב בין הרגליים", סיכם דוידוביץ'.