משרד ההגנה של סוריה הודיע כי קצין בצבא הסורי נהרג הבוקר (רביעי) ב"תקיפה ישראלית". "סביב השעה 07:00 בבוקר ישראל תקפה באמצעות כטב"ם שני אתרים צבאיים של כוחותינו באזור קוניטרה ודרעא. קצין נהרג וישנם נזקים חומריים", נמסר. במקביל, צה״ל מבצע סדרת תקיפות בשעות האחרונות בדרום לבנון. על פי הערכה בתקיפות הנרחבות של צה״ל בלבנון יש מספר גדול של מחבלי חיזבאללה הרוגים.

כיפת ברזל כבר לא תעזור, הערים הגדולות ייפגעו: כך תיראה המלחמה מול חיזבאללה
אלוף במיל': "הממשלה הפכה לאיום הקיומי האמיתי על מדינת ישראל"

בשעה האחרונה מבצע צה״ל תקיפת מבנה באל חיאם. מדובר במבנה אשר שימש את החיזבאללה ובמקום נמצאו מספר פעילים של הארגון. קודם לכן ביצע צה״ל שמונה תקיפות על שורה של יעדים כאשר לפנות בוקר פגע צה״ל במחסן חימושים של חיזבאללה בכפר יראון ועל פי הערכה במקום נהרגו עוד מספר של פעילים. בפיקוד הצפון החליטו להגביר את היקף התקיפות כנגד יעדי חיזבאללה בדרום לבנון. מאז שעת חצות פתח צה״ל בסדרת התקיפות והיא צפויה להימשך בהמשך היממה.

בשעה חמש וחצי בבוקר זיהה צה״ל כטבמ באזור עמק החולה. לוחמי כיפת ברזל שיגרו לעברו מיירט והפילו אותו בשדות קיבוץ גדות. חצי שעה אחר כך זיהה חיל האויר חדירה של כטב"מ בדרום עוטף עזה. צה״ל הצליח להפיל את הרחפן בסמוך לקיבוץ חולות. חצי שעה אחר כך הצליח רחפן נפץ של חיזבאללה לחדור לשטח ישראל ופגע במבנה במושבה מטולה. כטב"מ הנפץ גרם לנזק למבנה.

בשעה 10:50 הצליח חיל האוויר ליירט כטב"מ נוסף שניסה לחדור לשטח ישראל. לוחמי כיפת ברזל ירטו את הכטב"מ בטרם הצליח לחדור לשטח ישראל והוא נפל בלבנון. בימים האחרונים החליטו בצה״ל לפעול כנגד חוליות משגרי הכטב"מים. בפיקוד הצפון, בחיל האוויר ובמערך ההגנה האווירית פיתחו מודל תקיפה כנגד החוליות. בצה״ל אומרים כי המטרה לפגוע בחוליות מפעילי הכטב"מים ולהקשות עליהם לבצע את גיחות הכטב"מים בשמי ישראל.