שירה אלבג, אמה של התצפיתנית לירי שנמצאת בשבי החמאס מאז יום הטבח הרצחני, התראיינה היום (חמישי) ב-103FM, ושיתפה בכאב הגדול של המשפחה. "כל יום שעובר יותר ויותר קשה. ימים בלי עשייה ופגישות או משהו בלו"ז הם ימים שבהם אני אפילו לא יוצאת מהמיטה", ציינה. לצערי אין עדכון חדש על מצבה של לירי, הפעם האחרונה שקיבלנו ממנה אות חיים הייתה לפני ארבעה חודשים", ציינה.

היא העבירה ביקורת ברורה על התנהלות חברי הממשלה: "כולם כבר מבינים שכולם כבר צריכים לחזור הביתה. מה שקורה בכנסת ובממשלה בימים האחרונים, אותי באופן אישי זה מאוד מביש. במקום שבממשלה כל אחד יחשב את הסיכון שלו, שיחשבו את הסיכונים של החטופים. לא נראה שזה מה שהם עושים, ולא נראה שהם מבינים מה שהם עוברים שם, שאולי זה ייכנס להם ללב. זה תהליך מאוד קשה שאנחנו צריכים לעבור. אנחנו צריכים להתחנן על חיי לירי".

הממשלה מתפרקת? ישי כהן מסביר: זה הגורם שיביא לפרישת החרדים
הולכים ונגמרים: זה מספר החטופים העדכני שעדיין בחיים

עוד טענה כי "הציבור איתנו והוא כבר מבין שהמלחמה הזאת לא תיפסק לעולם לצערנו הרב. אנחנו במקום שבו אנחנו חיים על חרבנו, לחסל מחבל כזה או אחר ייקח לנו עוד הרבה הרבה זמן".

תיעוד תקיפת צה"ל במרחב צור 19.6.24 (צילום :דובר צה"ל)

כמו כן אלבג, שיתפה בנוגע למותו של חברו הטוב של בתה: "חבר טוב של של לירי, איתי עמר, נהרג בפעולת הנמ"ר. כשבאנו לנחם אותם, כל החייילים שישבו שם,  הצעירים והמבוגרים, אמרו דבר אחד: אנחנו נלחמים שם כדי להחזיר את החטופים".

לסיום, סיפרה על לירי: "לירי היא ילדה שאוהבת את החיים, אוהבת לרקוד ותמיד מרימה את מצב הרוח לכל מקום שאליו היא מגיעה. היא 'צוות הווי ובידור'.  אני מקווה שגם שם היא לא איבדה את התקווה, והיא מאמינה שהיא חוזרת. אני כל בוקר וכל ערב מבקשת ממנה סליחה שלא הצלחנו עדין".